Hauk Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 Hallo, godtfolk. Siden jeg nå skal begynne å skru på Merca igjen, men under tak, så lurte jeg på om det er noen i Stavangerområdet som har, eller vet om noen som har , lyst til å låne/leie bort en henger til frakten av ca. 1650kg Mercedes S124. Bilen skal fraktes fra Stavanger til Sandnes. Jeg finner liksom ikke noen av disse gode bensinstasjonene som leide ut slike hengere tidligere. Er det noen igjen av disse? Mvh. Geir. Quote
CHARLIE Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 Hallo, godtfolk. Siden jeg nå skal begynne å skru på Merca igjen, men under tak, så lurte jeg på om det er noen i Stavangerområdet som har, eller vet om noen som har , lyst til å låne/leie bort en henger til frakten av ca. 1650kg Mercedes S124. Bilen skal fraktes fra Stavanger til Sandnes. Jeg finner liksom ikke noen av disse gode bensinstasjonene som leide ut slike hengere tidligere. Er det noen igjen av disse? Mvh. Geir. Ring en kamerat av meg på telefon 905 37425. Han driver utleie av både biler og hengere (deriblandt biltralle). Hils fra meg og si at jeg har lovt deg en grei pris Quote
Recommended Posts