Guest Espen Posted September 22, 2005 Posted September 22, 2005 Har fått tilgang til en server og har fått tildelt brukernavn og kode i tillegg til adressen. M:\\10........osv. Hvordan linker jeg opp maskinen min til denne? Quote
Guest 300TDT Posted September 22, 2005 Posted September 22, 2005 Har fått tilgang til en server og har fått tildelt brukernavn og kode i tillegg til adressen. M:\\10........osv. Hvordan linker jeg opp maskinen min til denne? Heh? Hvor er dette? Server på jobben du skal mappe disker mot? Server på 'nettet' du skal benytte til hva? For hjemmesider og annet dill benytter man vanligvis FTP til å overføre filer dit fra lokal maskin - men har du fått 'tilgang' fulgte det vel med litt forklaring på hva og hvordan? Quote
Guest Espen Posted September 22, 2005 Posted September 22, 2005 Er neimen ingen dataguru Er koblet til ett lokalt nettverk eller noe i den duren, og en annen person i nettverket har koblet til sin egen server (fildelingsserver????) og gitt meg adgang til denne, sånn at jeg kan hente filmer etc herfra. Har fått adresse til denne m.m. Han er nå bortreist og forklaringen hans på hvordan jeg kan komme meg inn er borte vekk.......Var det noe mer oppklarende nå???? Quote
Recommended Posts