Jump to content

Data / server-spørsmål---------------fikset

Recommended Posts

Posted

Har fått tilgang til en server og har fått tildelt brukernavn og kode i tillegg til adressen. M:\\10........osv. Hvordan linker jeg opp maskinen min til denne? :?

Posted
Har fått tilgang til en server og har fått tildelt brukernavn og kode i tillegg til adressen. M:\\10........osv. Hvordan linker jeg opp maskinen min til denne? :?
Heh? Hvor er dette? Server på jobben du skal mappe disker mot? Server på 'nettet' du skal benytte til hva?

For hjemmesider og annet dill benytter man vanligvis FTP til å overføre filer dit fra lokal maskin - men har du fått 'tilgang' fulgte det vel med litt forklaring på hva og hvordan? :?

Posted

Er neimen ingen dataguru :oops: Er koblet til ett lokalt nettverk eller noe i den duren, og en annen person i nettverket har koblet til sin egen server (fildelingsserver????) og gitt meg adgang til denne, sånn at jeg kan hente filmer etc herfra. Har fått adresse til denne m.m. Han er nå bortreist og forklaringen hans på hvordan jeg kan komme meg inn er borte vekk.......Var det noe mer oppklarende nå???? :?