Jump to content

Recommended Posts

Posted

bryr meg ikke så mye om hvordan de ser ut, men klare jo fint å finne mye anet som er mye styggere da, men har komt frem til at det enten blir en sådan eller en c180k/c200k på kona. fant ut at jeg ike gider å kjøpe ny bil til 300k når den kun skal kjøre max 8000km i året. Men er ikke sikker på hvordan det er å skru på disse franske kasser, en C klasse er jo rimelig grei å gjøre det meste på da

Posted

Her på stedet har disse høy markedsandel, og mange jeg kjenner kjøpte sånt for 2.gang. Ikke hørt noe negativt, men stygge er de :P

Naboen har en sånn. 2007 eller 2008-modell tror jeg. Hu var ikke så imponert da hu fant rust på den, men ellers ser den ut til å virke helt greit. Riktignok diesel.

Posted

Er faktisk en kjempe bil på de fleste måter hvis en trenger komfort og en ellers så si feilfri bil...! Praktisk da en kan ta ut alle baksetenne hvis en skal ha med masse ting. Kan også kjøpe 2. ekstraseter. Vips så har en 7 seter :P

Posted

Er faktisk en kjempe bil på de fleste måter hvis en trenger komfort og en ellers så si feilfri bil...! Praktisk da en kan ta ut alle baksetenne hvis en skal ha med masse ting. Kan også kjøpe 2. ekstraseter. Vips så har en 7 seter :P

Hallo :shock: :shock:

Du jobber jo i detta konsernet, så du får jo betalt for å skryte 8)

Røyskatten er inhabil. Ikke hør pån :P

Posted

Hallo :shock: :shock:

Du jobber jo i detta konsernet, så du får jo betalt for å skryte 8)

Røyskatten er inhabil. Ikke hør pån :P

Jobber i konsernet ja, men har lov og snakke fra hjertet vett du... 8) Solgt 4 slike til venner og kjente :D ALLE er like fornøyde med de :D :D :D

Posted

Dette høres kjempe fine ut Terje, valget står som sagt mellom en C klasse å en 307sw. Fordelen med 307 er som jeg ser det at en for en 2004/5 for same pris som en Cklasse 2001/2. Men hva ville du valgt når den skal brukes som kone bil? å hvordan er dele priser på peugeot i forhold til MB å er det greit å skru på disse sjøl eller er det helt håpløst?