repvik Posted October 22, 2010 Posted October 22, 2010 Forleden dag var det en god del regn, og på morgenen la jeg merke til at det var vått/fuktig i forkant av passasjerdøra, og spor etter dråper rett foran døra (Var på vei til jobb, så jeg hadde ikke tid til å sjekke skikkelig). I tillegg kom det i dag et par dråper rennende på innsida av frontruta, tilsynelatende fra regnsensoren. Er det noen vanlige "lekkasjepunkter" jeg kan sjekke? Quote
ole i Posted October 22, 2010 Posted October 22, 2010 har hatt flere 211 men aldri vært borti det på de,jeg hadde det derimot på en 210 og da var det soltaket som var syndern var tett drenering så er det soltak på den kan det være noe å sjekke,ellers så vet jeg ikke om andre ting som kan gjøre det foruten dårligt utført arbeid om frontruta er bytta. Quote
repvik Posted October 22, 2010 Author Posted October 22, 2010 Slår meg at vanndråpa kan være kondens, så jeg tror ikke jeg bryr meg så fryktelig mye om den akkurat nå. Men vannet som kom foran passasjerdøra er jeg litt mer bekymra for. Quote
Sven Håkon Posted October 22, 2010 Posted October 22, 2010 Sjekk dreneringene for soltaket, og følg med på om B-søylene og de fremre hjørnene av taktrekket er fuktige. Enkelte ganger kan vannet også komme til syne i lysene over solskjermene og taklampen. Quote
Recommended Posts