TEH Posted October 22, 2010 Posted October 22, 2010 Er dette grei skuring, eller er det noenfeller å gå i der? Quote
Frode Posted October 22, 2010 Posted October 22, 2010 Fjærene må ut, eller alternativt bærebru holdes oppe med en jekk, det er vel det som kan være jobben. 7mm uhmbraco pipe må gå igjennom 22mm fastnøkkel i topp av demper for å løsne denne, sjekk at du har det verktøyet og at det funker.... Kjøp ny beskyttelse til topp av demper, de er som regel ferdige hvis bilen har gått litt...kan jo sjekkes på forhånd... Quote
T-boy Posted October 23, 2010 Posted October 23, 2010 Det tror jeg er en grei jobb. Eneste jeg kan tenke meg er at boltene i nedre feste kan sitte. http://www.mbentusiastklubb.com/smf/index.php?topic=28715.0 Quote
Rudi Posted October 23, 2010 Posted October 23, 2010 Dette er en grei jobb ja, fastrustede bolter er det eneste som kan sørge for irritasjon. Tror jeg brukte halvannen time totalt på begge sider uten å stresse på min egen. Og der satt boltene GODT... Quote
Recommended Posts