Jump to content

Recommended Posts

Posted

Første pizzakveld blir mandag 1. november på pizza bakeren på mariero kl 19.00

Det blir pizza treff hver 1. mandag i måneden frem til ca mars / når det blir varmere på samme sted til samme tid

Vel møtt!

Posted

Tak for en kjempe koselig Pizzakveld :D :D :D

Da de har minsket drastisk inn på sitteplassenne hos Pizzabakeren Mariero så bestemte vi oss for og begynne med pizzakvelder på:

DOLLY DIMPLES FORUS...!!!...DEN SOM LIGGER VED IKEA... :D :D :D

Posted

Dette hørtes ut som et bra valg(Dolly er konge), er jo ret borten for jobben så da satser jeg på å bli med neste gang om jeg ellers er hjemme. Er ikke noe glad i pizzabakeren jeg har fått for mye dårligt fra den lokal de siste par år.

Posted

Takk for i går ja!

Satser på Dolly blir litt bedre med tanke på plass inne..

Dog får jeg nok ringe og bestille plass gjerne der når det nærmer seg..

Posted

Er nok en goe ide å bestille plass ja, er ofte de har bursdags party på den dolly

Takk for i går ja!

Satser på Dolly blir litt bedre med tanke på plass inne..

Dog får jeg nok ringe og bestille plass gjerne der når det nærmer seg..

Posted

Da de har minsket drastisk inn på sitteplassenne hos Pizzabakeren Mariero så bestemte vi oss for og begynne med pizzakvelder på:

hehe, tenker nok at PB har sett seg lei at det kmmer en hel gjeng mannfolk å setter seg ned i lokalet en kveld i måneden. -Mener å huske at tanken til PB var å ha et utsalg av pizza, uten å drive en form for restaurant. (med unntak av mariero -og kanskje ålgård?)

Posted

hehe, tenker nok at PB har sett seg lei at det kmmer en hel gjeng mannfolk å setter seg ned i lokalet en kveld i måneden. -Mener å huske at tanken til PB var å ha et utsalg av pizza, uten å drive en form for restaurant. (med unntak av mariero -og kanskje ålgård?)

Kunder er noe drit.  :lol: