Stian Posted October 21, 2010 Posted October 21, 2010 Noen som vil være med? Mandag 25/10 tar MBKN en tur til Jærmuseet på Nærbø og får en omvisning her. Oppmøte kl19.00 ved Jærmuseet. For de som ikke vet veien vil det være felles avreise fra Esso på Nærbø kl 18.50 Quote
Frode Posted October 21, 2010 Posted October 21, 2010 Esso på nærbø....?? Hvis du ska ha felles avreise så må du ihvertfall plukka ein plass som ein kan reisa ifra....Nærbø og Nærbø e jo same plassen og då e jo litt av vitsen vekk spør du meg..... spesielt for de som ikkje vett kor Nærbø e..... Sikkert lettare å finne Jærmuseet enn Esso...... Quote
HolgersEN Posted October 21, 2010 Posted October 21, 2010 Esso på nærbø....?? Hvis du ska ha felles avreise så må du ihvertfall plukka ein plass som ein kan reisa ifra....Nærbø og Nærbø e jo same plassen og då e jo litt av vitsen vekk spør du meg..... spesielt for de som ikkje vett kor Nærbø e..... Sikkert lettare å finne Jærmuseet enn Esso...... Esso`en er lett og finne... (Når du kommer fra Playa Del Stavanger/Costa Del Sandnes og svinger inn til venstre mot Nærbø fra riksveien som går mot Åkka by (Egersund) så kjører du rett forbi Esso som ligger på høyre ving) HUSK min venn...Nærbø er IKKE verdens navle :lol: Kan ikke vi som skal kjøre fra byen/sivilisasjonen om og møtes 18.35 på Shellen på Bryne? Den finner alle uannsett Se etter traktorer og Volvo`er som råner, da er du uten tvil på rett Shell stasjon Quote
Recommended Posts