Jump to content

Recommended Posts

Posted

Klarer aldri å finne et ordentlig svar på, men hva er egentlig forskjellen på om man har 500 glass på orginal lykt og komplett 500 lykt? Er det noen forskjeller?

Posted

Klarer aldri å finne et ordentlig svar på, men hva er egentlig forskjellen på om man har 500 glass på orginal lykt og komplett 500 lykt? Er det noen forskjeller?

Ja. Det er (litt) forskjell på reflektorene, og hetta som står i tåkelyset på vanlige er borte ;)

Posted

Ja. Det er (litt) forskjell på reflektorene, og hetta som står i tåkelyset på vanlige er borte ;)

Takk :) Da vet jeg det.

Posted

ja, det er H4 hovedlys.

Sikker på det? Betyr det i såfall at 500 originalt har doble fjernlys? Jeg hørte en gang at de har nærlys ytterst og fjernlys innerst, men vedder ikke på at det er riktig.

Posted

ja, det er H4 hovedlys.

Sikker på det? Betyr det i såfall at 500 originalt har doble fjernlys? Jeg hørte en gang at de har nærlys ytterst og fjernlys innerst, men vedder ikke på at det er riktig.

de orgniale 500 lyktene som jeg kjøpe nye har h4 pærer, altså dobble langlys...

Kjøp hele lykta ny! jeg har prøvd begge deler, og er ikke i tvil hva man bør kjøpe. Koster litt, men det koster litt for ett ordentlig sett med ekstralys og :P

Posted

ja, det er H4 hovedlys.

Jeg er rimelig sikker på at det skal være doble fjernlys originalt ja :)

Har vært borti biler med doble fjernlys før, deriblant Ford Sierraen jeg hadde (uten sammenligning forøvrig :P)

Posted

500e har h4 men kun nærlys i bruk orginalt. fjernlys kun i de innerste h3 mener jeg...

500 lyktene har også avluftningnippler som er blindet på std.124 lykter.

har selv 500lykter på min s124. fantastisk bra lys av de (har dobbelt fjernlys)