gunsen Posted October 19, 2010 Posted October 19, 2010 Skal på medlemsmøte i Stavanger i november. Hvor lang tid kan en beregne med taxi fra Hotell (Clarion) i sentrum og til flyplassen, avreise fra hotellet blir ca 16.30, dvs midt i værste rushtrafikken? Er vel 10 år siden jeg var i oljebyen sist, så kjenner dårlig dei lokale trafikkforholda. Ser google map beregner 20 min Quote
HolgersEN Posted October 19, 2010 Posted October 19, 2010 Tar rundt 20 min ja Er ikke så mye ruch i den tiden Quote
Mr. Nygård Posted October 19, 2010 Posted October 19, 2010 Skal på medlemsmøte i Stavanger i november. Hvor lang tid kan en beregne med taxi fra Hotell (Clarion) i sentrum og til flyplassen, avreise fra hotellet blir ca 16.30, dvs midt i værste rushtrafikken? Er vel 10 år siden jeg var i oljebyen sist, så kjenner dårlig dei lokale trafikkforholda. Ser google map beregner 20 min Ser du skal på medlemsmøte (!), og til Noredalen tar det ca 40 min Quote
gunsen Posted October 19, 2010 Author Posted October 19, 2010 Skal på medlemsmøte i Stavanger i november. Hvor lang tid kan en beregne med taxi fra Hotell (Clarion) i sentrum og til flyplassen, avreise fra hotellet blir ca 16.30, dvs midt i værste rushtrafikken? Er vel 10 år siden jeg var i oljebyen sist, så kjenner dårlig dei lokale trafikkforholda. Ser google map beregner 20 min Ser du skal på medlemsmøte (!), og til Noredalen tar det ca 40 min Hehe , medlemsmøte i Bohus kjeden ja , lander kl 21 mandagskvelden, så det skal vel holde hardt å rekke det Quote
Geggi Posted October 19, 2010 Posted October 19, 2010 Hvilken dato er det? Jeg slutter klokken 1600 på jobb vanligvis og kan svippe deg ut til Sola hvis du vil. Jeg er bortreist endel ganger i november, men det kan muligens klaffe. 25 minutter er nok ikke langt fra sannheten fra du setter deg i bilen ved Clarion. Utfordringen kan være å få tak i taxi på den tiden, men bare du setter av litt ekstra tid så går det meste. Rush? Oh yes, på den tiden står køen fra Clarion, Løkkeveien ned til Kannik, opp Madlaveien og til du svinger utpå motorveien (E-39). Quote
gunsen Posted October 19, 2010 Author Posted October 19, 2010 Hvilken dato er det? Jeg slutter klokken 1600 på jobb vanligvis og kan svippe deg ut til Sola hvis du vil. Jeg er bortreist endel ganger i november, men det kan muligens klaffe. 25 minutter er nok ikke langt fra sannheten fra du setter deg i bilen ved Clarion. Utfordringen kan være å få tak i taxi på den tiden, men bare du setter av litt ekstra tid så går det meste. Rush? Oh yes, på den tiden står køen fra Clarion, Løkkeveien ned til Kannik, opp Madlaveien og til du svinger utpå motorveien (E-39). Onsdag 17 november, du skal slippe å stresse med det, vet at møte avslutter ca kl 16.30 og flyet går 17.40. da bør det gå greit med taxi utover, hater stresse ræva av meg for å rekke et fly. Takk for tilbudet, vi er 8 stk.Så da må noen ta taxi uansett Quote
Geggi Posted October 19, 2010 Posted October 19, 2010 OK, går nok bra det Får håpe du får stjernebil da Quote
Recommended Posts