Jump to content

Medlemstreff i lokallagene...

Recommended Posts

Posted

Satt og tenkte litt over hvordan man kan dra flere folk på treff. For min egen del har ikke jeg hvert på treff på en mannsalder. Og hvorfor ikke? Jo det kan jeg fortelle. Alle treff foregår på ukedager. For min del er jeg alenepappa annenhver uke. Mandager er det kamp for sønnen min, onsdager skal dattern min på dans og torsdager er det trening for sønnen min. Dans og trening er jeg fritatt for i uka jeg ikke har unger, men kampene hans vil jeg ha med uansett. Og så har jeg en fysisk ganske krevende jobb til tider som gjør at de kveldene som det ikke skjer noe, så er det utrolig digg og parkere skrotten i sofaen :-) Men hva om noen av treffene ble lagt til søndager? Veldig mange har fortsatt bevart tradisjonen om en søndagskjøretur. Vet ikke for andre men for min del ville jeg ha blitt sett vesentlig oftere om noen av treffene ble lagt til søndager. Sånn mitt på dagen omtrent. 12-13tiden f.eks. Bare en tanke fra meg :-)

Posted

For min del, så har jeg ikke så mye liv utenom bilen, så jeg dukker opp når jeg har tid. Men skjønner tanken her, og det høres ikke dumt ut. Er jo aldri noe som skjer på søndager uansett...

Posted

ER vel desverre sånn at for noen vil det aldri passe. For mange er helga hellig og man er bortreist eller kanskje trenger å reparere litt etter en fuktig kveld dagen før. Er nok heller ikke lett å få samarbeidspartnere til å holde oppe da heller.

Posted

ER vel desverre sånn at for noen vil det aldri passe. For mange er helga hellig og man er bortreist eller kanskje trenger å reparere litt etter en fuktig kveld dagen før. Er nok heller ikke lett å få samarbeidspartnere til å holde oppe da heller.

Jeg mener det ble forsøkt noe familieturer med lokallag Oslo en gang i tida. Kanskje noe å vurdere? Hadeland Glassverk ble vel avlyst pga. dårlig oppmøte, men på Teknisk museum var vi i hvert fall noen.

Posted

Jeg savner stort sett noen kjøreturer. Vi er jo en bilklubb, men når det er snakk om å kjøre mer enn 20 min, så griner folk og sier at det har dem ikke tid till. Vi kan jo besøke kafeen på solihøgda igjen. Og det må jo være en mengde andre "sånne" steder det hadde gått an å besøke. Hva med noe midt mellom to nærliggende lokallag? Hadde jo vært hyggelig å møtt noen fler enn de vanlige 10-16 stk. Nå er ikke dette ment som kritikk, men et innspill. Jeg er også klar for noe i en helg eventuelt. Vi kan ikke regne med at det passer for alle, men det gjør jo ikke den vanlige klubbkvelden heller.