kent a.L. Posted October 17, 2010 Posted October 17, 2010 Denne gangen møtes vi på BOS Hamar. Med en liten omvisning på bygget. http://kart.gulesider.no/query?what=map&mop=yp&advert_code=Z0I1T3LG Torsdag 4.Nov. kl 18:00. Sett av kvelden. Vell møtt Quote
FrodeS Posted October 17, 2010 Posted October 17, 2010 Denne gangen møtes vi på BOS Hamar. Med en liten omvisning på bygget. http://kart.gulesider.no/query?what=map&mop=yp&advert_code=Z0I1T3LG Torsdag 4.Nov. kl 18:00. Sett av kvelden. Vell møtt Vet du om det blir noen sjans for litt prøvekjøring og sånt? Jeg må se an hvordan det ligger an her. Hadde vært hyggelig å komme og hilse på. Quote
Solbakken Posted October 23, 2010 Posted October 23, 2010 dette skal etter planen gå i boks men krasjer det med noe anna, som jeg skal på, som ikke er avsatt dato på ennå, kan det bare hende jeg kommer litt senere MÅ jo prøve å komme se på det som er hehe Quote
SigurdB Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 Jeg kommer også . Tar med lokallags gensere hvis noen ønsker å kjøpe det. Quote
kent a.L. Posted October 30, 2010 Author Posted October 30, 2010 Er litt usikkert ang prøvekjøring. Får tilbakemelding rett over helga. Kjæmpe bra oppmøte det :D Quote
Solbakken Posted November 4, 2010 Posted November 4, 2010 da er det ikke lenge før vi drar værtfall mange som kommer i dag da?? Quote
FrodeS Posted November 4, 2010 Posted November 4, 2010 Hekkan, jeg glemte av hele greia!! Ble så gira da jeg endelig fikk en slange til gravern i posten i dag, som jeg har ventet nesten 2 uker på Håper dere hadde en fin kveld, og at det ikke blir siste gangen det er treff hos BOS. Quote
SigurdB Posted November 5, 2010 Posted November 5, 2010 Synn du glemte av det frode. Det var skikkelig hyggelig i går, ble ca ti stk. BoS Hamar har helt nye lokaler så her var det ikke no tull, bygget akkuratt slik det står i GOTIS. Fikk full omvisning på bygget og prøvekjøring av s212 for de som ønsket det. Stor takk til BoS hamar for besøket. Vi kommer gjerne igjen . Quote
kent a.L. Posted November 6, 2010 Author Posted November 6, 2010 Virkelig bra kveld ja Takk til BOS Hamar og Stian. ett bilde fra verkstedhallen. Quote
Recommended Posts