Guest TAL Posted October 16, 2010 Posted October 16, 2010 Er det noen som har webasto i 204? Er det så vanskelig å montere som verkstedet sier? Har selv motert i 2 biler tidligere, men det er biler uten el klima og can bus. Quote
Sven Håkon Posted October 16, 2010 Posted October 16, 2010 Webasto ble ikke levert fra Mercedes (til nå i hvertfall, ryktene sier at 2011-modellene får dette), og ettermonteringssettet er såvidt jeg vet relativt primitivt i forhold. Dersom du har litt erfaring med dette fra tidligere og finner ut hvordan paneler osv demonteres, så tviler jeg på at du har noen problemer med å montere dette selv. Quote
RoarB Posted October 16, 2010 Posted October 16, 2010 jeg monterte komplett sett til disse når jeg jobbet hos KCL.no på ca 5-6 timer Quote
Guest TAL Posted October 17, 2010 Posted October 17, 2010 jeg monterte komplett sett til disse når jeg jobbet hos KCL.no på ca 5-6 timer Ok, var den koplet opp mot klokken i bilen (tilpasset MB), eller var det standard webasto med løst ur. Hvordan er det å kople det elektriske på webastoen? Har webasto spesifisert moteringsanvisning for 204? Quote
Sven Håkon Posted October 17, 2010 Posted October 17, 2010 Stemmer det ikke at man ikke får integrert løsning til 204 fra Webasto? Quote
RoarB Posted October 18, 2010 Posted October 18, 2010 er ikke noe full intregrert nei, er en "utenom" løsning" med en T91 fjernkontroll Quote
Recommended Posts