Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg har normalt ikke så veldig sans for de mange moderne felgene med mange og tynne eiker, som er veldig vanlig i de største størrelsene (19" og rundt der). Kanskje mye fordi de færreste av dem bygger slik at det er noe særlig til kant utover på felgene, som jeg i utgangspunktet foretrekker.

Så denne bilen på finn.no i kveld, og disse synes jeg var en veldig fin kombinasjon av moderne design med tanke på eiker, og skikkelig kant utover. Ser i og for seg ut som at de fyller ut litt vel mye i forhold til hva det egentlig er plass til under 210-skjermene også, men likevel. Noen som vet hva dette er for salgs felger, og om dette eventuelt er en ny trend slik at jeg har mer pent i vente?

39_-1879316279.jpg

MVH Tore

Posted

Felgene var fine, men dekkene så ut til å både være alt for smale og ha for lav profil til å fylle ut hjulbuene skikkelig..

Posted

Felgene var fine, men dekkene så ut til å både være alt for smale og ha for lav profil til å fylle ut hjulbuene skikkelig..

er nok at du blir lurt av at bilen er høy og ikke senket :)

Posted

Fine felger. Reagerte på den når jeg kjørte forbi der den sto i dag. Så meget bra ut på avstand ihvertfall, hadde ikke tid til å kjøre innom og se nermere på den.

Forresten noen som vet om lignende felger i 18 tom som leveres med boltsirkel 5/100?