Tore Robert Klerud Posted October 15, 2010 Posted October 15, 2010 Jeg har normalt ikke så veldig sans for de mange moderne felgene med mange og tynne eiker, som er veldig vanlig i de største størrelsene (19" og rundt der). Kanskje mye fordi de færreste av dem bygger slik at det er noe særlig til kant utover på felgene, som jeg i utgangspunktet foretrekker. Så denne bilen på finn.no i kveld, og disse synes jeg var en veldig fin kombinasjon av moderne design med tanke på eiker, og skikkelig kant utover. Ser i og for seg ut som at de fyller ut litt vel mye i forhold til hva det egentlig er plass til under 210-skjermene også, men likevel. Noen som vet hva dette er for salgs felger, og om dette eventuelt er en ny trend slik at jeg har mer pent i vente? MVH Tore Quote
FrodeS Posted October 15, 2010 Posted October 15, 2010 Du finner mye sånt hvis du søker på carlsson på google bilder. Quote
RoarB Posted October 16, 2010 Posted October 16, 2010 det der er vel carlsson felger eller mandrus... Quote
E_S Posted October 16, 2010 Posted October 16, 2010 Felgene var fine, men dekkene så ut til å både være alt for smale og ha for lav profil til å fylle ut hjulbuene skikkelig.. Quote
RoarB Posted October 16, 2010 Posted October 16, 2010 Felgene var fine, men dekkene så ut til å både være alt for smale og ha for lav profil til å fylle ut hjulbuene skikkelig.. er nok at du blir lurt av at bilen er høy og ikke senket Quote
Kim Ingebretsen Posted October 16, 2010 Posted October 16, 2010 Ligner litt på de Mandrus felgene Charlie har Quote
Olav Posted October 16, 2010 Posted October 16, 2010 Fine felger. Reagerte på den når jeg kjørte forbi der den sto i dag. Så meget bra ut på avstand ihvertfall, hadde ikke tid til å kjøre innom og se nermere på den. Forresten noen som vet om lignende felger i 18 tom som leveres med boltsirkel 5/100? Quote
Recommended Posts