Fredrik D. Posted October 15, 2010 Posted October 15, 2010 hei, Jeg har hatt problemer med at det ettermonterte xenon fjernlyset mitt har sluttet i virke på høyre side. Det startet med at venstre siden begynte å blinke og så slukket plutselig høyre side. Sjekket sikkringer for fjernlys og de var hele. Men måler meg fram til at det faktisk ikke er noe spenning i kontakten for høyre fjernlys. Måler sikkringer og de er hele. JAVEL tenkte jeg, så begynte å sjekke alle sikkringer. Det viste seg at nr3 var gått, som skal være til parklys osv. Skiftet denne og det ble full fyr på høyre fjernlys igjen. Nappet også sikkringen for venstre nærlys for morroskyld og men det lyste like herlig der så vet ikke hva den tar med seg. Er det flere som har oppdaget feil i kursfortegnelsen på 210 bilene? Dette er snakk om boksen i siden av dashen. S210 01mod. norsk bil. Quote
Guest JA Posted October 29, 2011 Posted October 29, 2011 Du - det er det i min bil også - jeg trøblet med høyre nærlys - lyste ikke - sikringen var like hel - men en annen var gåen - byttet den og da lyste nærlyset igjen gitt. Husker ikke nummer på den, men det var i boksen i dashen Quote
Guest Gjesten Posted October 30, 2011 Posted October 30, 2011 Det står at sikring nr 3 er høyre hovedlys her. peachparts.com/shopforum/attachments/tech-help/63304d1232330575-fuse-box-chart-2000-s430-2rzc555.jpg Quote
Recommended Posts