Jump to content

Hvite blinklys, w126

Guest Mercedes sjefen

Recommended Posts

Guest Mercedes sjefen
Posted

Hei, hvor kan jeg få tak i hvite blinklys forran og hvite baklykter og annet stasj til w126? Takker for alle svar.

Posted

Prøv Biltema! De er faktisk billigst på hvite blinklys foran til W126. Tror vi skal ha 690,- pr sett, hvis jeg ikke husker feil.

Mvh. SB Agentur "Luxusline" v/ Charlie

• 2 weeks later...
Guest Jan Egil
Posted

Hei

Jeg kjøpte mine på Veng i Halden, men dersom du ikke bor i nærheten så er jo Veng spredd over det ganske land. Jeg husker at jeg ble positivt overasket over prisen da jeg handlet, og det verste av alt var jo at jeg dengang ikke hadde fått med meg at klubben hadde rabatt avtale med Veng. Dette burde jo tale for at lysa kunne ha blitt enda rimeligere.

Den gang så hadde dem imiddlertid kunn blink lys til fronten.

Mvh Jan Egil

Guest MbTore
Posted

Aller billigst er nok Bråtens Bilco! De har i hvert fall front- og sideblinklys. Ring dem og hør!

Posted
Aller billigst er nok Bråtens Bilco! De har i hvert fall front- og sideblinklys. Ring dem og hør!

Har de andre deler som er rimelige også? Noen som har handlet derfra?

Posted

Noen som har handlet derfra?

Ja, jeg kjøpte -94 panser til 300 TDTen jeg hadde på den tiden. Panseret var billig, men tynt som blekk. Dessuten var det nesten vekkrustet etter 4 år. Passformen var også så som så. Kjøpte nytt ORGINALT panser da jeg bygget om bilen til E-500 look. (Panseret er likt på alle 124 biler). Jeg ble ikke avskrekket av prisen på panseret hos Bertel O Steen, dessuten var det sikkert dobbelt så tykt og selvsagt 100% passform.

Guest Palmo123