Odd Sigurd Posted October 15, 2010 Posted October 15, 2010 Hei,jeg trenger motor og gearkasse til min 350 SLC -72mod.har nå fått ett tilbud fra en svensk skrotare der begge er prøvekjørt og godkjente,komp på 11.8 i alle sylindre,kan noen da fortelle meg om det er bra?Men det var ett problem:3 st tändstiftsgängor är skadade och behöver gängas upp alt. Sättas i helicoil gänga. Er det alvorlige og vanskelige feil å rette opp?prisen blir da 11750 for motor og gearkasse,svenske kronor,er dette en ok pris?Håper noen har litt svar til meg Quote
bska Posted October 15, 2010 Posted October 15, 2010 Pluggene står litt trangt på disse og er man litt uerfaren/utålmodig er det fort gjort å ødelegge gjengene. Helicoil funker forsåvidt det.... Synes prisen var noe høy, med mindre det følger med service historikk. Quote
notchback Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 Jeg har en 350 motor + girkasse som jeg kan selge. Tatt ut av en bil som gikk fint, sa de som jeg kjøpte den av. Quote
Recommended Posts