Guest TAL Posted October 15, 2010 Posted October 15, 2010 Vurderer å oppgradere mitt comand anlegg med H/K anlegg, evt bare installere H/K sub. Noen som har noen ideer om dette lar seg gjøre? Har prøvd litt å finne ut delene på EPC, men fant ingen kabler til dette. (Er ikke så veldig proff å søke på EPC ennå) Tips? :rock: Quote
Sven Håkon Posted October 15, 2010 Posted October 15, 2010 Send en mail www.mbenznl.com på mbenznl@gmail.com - de har bygget om flere biler til H&K. Quote
Guest TAL Posted October 17, 2010 Posted October 17, 2010 OK, skal prøve de. Er det greie priser hvis jeg handler der? Quote
Guest TAL Posted October 22, 2010 Posted October 22, 2010 Ettermonterte orginale Harman Kardon høytalere og diskanter i fordørene i dag. Vanvittig forskjell i lyden, mer bass og generellt fyldigere lyd. Tok ca 1 time pr side. Nå venter høtalerne til bakdørene, litt mere arbeid med disse, da de er festet med popnagler fra baksiden. :rock: Quote
Guest TAL Posted October 22, 2010 Posted October 22, 2010 Nei, jeg har kjøpt de via (genuine-parts.de). De har greie priser, og leverer raskt. Men har vært i kontakt med MBenzNL angående resten av deler for å bygge om til logic 7. Quote
Guest TAL Posted October 27, 2010 Posted October 27, 2010 Fikk pris i fra MBenzNL i dag, de skulle ha 1500 euro for resten av delene inkl frakt. Prisen er egentlig ikke så værst. Min bil er jo importert, så jeg hadde ikke muligheten til å krysse av for kode 810. Og får jeg det sendt til en kollega fra Sverige, sparer jeg jo noen kroner.. Quote
Recommended Posts