HolgersEN Posted October 14, 2010 Posted October 14, 2010 Da har vi fire gått til innkjøp av en delebil som vi skal ribbe for deler Er en sølv, 200E, 1985 Modell, rulla rundt 390 000, blir brukt i daglig drift, har manuell kasse, takluke, faclift front, saccoer på sidenne, ellers så er det uvist hva den har Var en tidliggere kollega av meg som hadde den, men nå skulle han selge den for en rimelig penge og da slo vi til med nebb og klør Deler som er planlagt til våre biler er: Eg: Panser og lykter i facelift. Bernt: Dørenne, rutenne. Frode: Interiør detaljer. Johnny: Frontfangeren. Bilder og den slags kommer når bilen har kommet i hus i slutten av måneden. Tidliggere eier må ha den frem til han får kjøpt seg ny bil Quote
Knut G Posted October 15, 2010 Posted October 15, 2010 Ja basert på tidligere dokumenterte ribbinger går dere vel bare rundt å gleder til å få rive bilen i biter tenker jeg Quote
HolgersEN Posted October 15, 2010 Author Posted October 15, 2010 Ja basert på tidligere dokumenterte ribbinger går dere vel bare rundt å gleder til å få rive bilen i biter tenker jeg Det er ikke tull en gang Quote
Frode Posted October 15, 2010 Posted October 15, 2010 Vi har ennå ikke plukket et 124 chassi helt i platebiter/seksjoner ennå, kanskje vi skal prøve det på denne.... Quote
HolgersEN Posted October 16, 2010 Author Posted October 16, 2010 Vi har ennå ikke plukket et 124 chassi helt i platebiter/seksjoner ennå, kanskje vi skal prøve det på denne.... Du har frie tøyler :lol: Bra vi fikk en ny bil i hus, slik vi kan jobbe oss varme gjennom vinteren oppe i Dalen Quote
repvik Posted October 16, 2010 Posted October 16, 2010 Bra vi fikk en ny bil i hus, slik vi kan jobbe oss varme gjennom vinteren oppe i Dalen Én bil til en heeeeel vinter? Det holder vel neppe? :lol: Quote
HolgersEN Posted November 9, 2010 Author Posted November 9, 2010 Da får vi skuta i kvell :D Så den i går/i dag og må sei at den ser utrolig hel og pen ut :D Quote
HolgersEN Posted November 15, 2010 Author Posted November 15, 2010 Ligger noen bilder øverst i tråden nå :D Quote
Recommended Posts