Guest Mercedes sjefen Posted September 22, 2005 Posted September 22, 2005 Hvordan demontere dørpanelene på dørene uten å ødelegge noe, har elektriske seter og vinduer så det er vel en del korte ledninger o.l bak der også. Er dørtrekkene kun festet med clips? Quote
Guest Jørn-Flemming Posted September 22, 2005 Posted September 22, 2005 Mnei - de er i stor grad også skrudd fast. Det er en ganske fummelig jobb, hvor du begynner med å skru ut noen skruer du ser i enden av døren når den er åpen, så kromstykket rundt låsen, og deretter pelle av kontrollene til setene (pass så du ikke brekker pinnene under) - da ser du de neste skruene. Kan du tysk? I så fall ligger det en veileder her: http://wiki11.parsimony.net/cgi-bin/wiki/program/db-view.cgi?wiki16936;TuerVerkleidung Quote
Guest Mercedes sjefen Posted September 22, 2005 Posted September 22, 2005 Desverre lite med tysk-kunnskaper, men finnes det ingen skisse på døren og hvor alle skruer o.l sitter? Knottene til el-setene, er de bare å dra av?? Quote
Guest Jørn-Flemming Posted September 22, 2005 Posted September 22, 2005 Jeg har noen bilder og beskrivelser - men alt jeg har er på tysk er jeg redd. Knappene er bare å dra forsiktig rett ut ja. Quote
Recommended Posts