Guest Odd Posted October 12, 2010 Posted October 12, 2010 Har en Ml 270cdi med AMG pakka..... har vurdert den solgt, men er såpass fornøyd at jeg tror jeg beholder den men skal jeg et så ånsker jeg og oppgradere med: bi-xenon kit og stigtrinn.. noen som har tips til det? Quote
Aussie Posted October 12, 2010 Posted October 12, 2010 Vet at Autoroyal har det meste til ML, både lykter, stigtrinn, og div. Vald kit + en hel masse annet, så det er bare å sette lommeboka på vid vegg. Meld deg også gjerne inn i klubben og få lagt ut bilder av bilen før og etter oppgraderingen, du vil spare fort inn de pengene med de prosentene vi har rundt omkring http://www.autoroyal.no/ Quote
Morgan Brorson Dahl Posted October 13, 2010 Posted October 13, 2010 Comand er jo alltid en nice oppgradering innvendig iallefall Quote
Guest Odd Posted October 14, 2010 Posted October 14, 2010 Command har jeg british Racing green med beige skinn... fant noen stigtrinn fra w164 på finn.no , noen som veit om jeg kan modde de så de passer? Quote
Recommended Posts