Jump to content

Recommended Posts

Posted
trenger vi ekstra tilhenger til dette?

Det ser slikt ut.!  :lol:

Var oppom i kveld og samlet en del drit, tror vi får store problemer med å få alt i Bernt sin henger.... :shock:

Posted

trenger vi ekstra tilhenger til dette?

Det ser slikt ut.!  :lol:

Var oppom i kveld og samlet en del drit, tror vi får store problemer med å få alt i Bernt sin henger.... :shock:

Jeg har jo en gammel holk vi sikkert kan få lånt.  Men det kan vi jo se på i mårra. Jeg satser på å ta den med ihvertfall.

Posted

Johnny, hengeren er klar og venter på deg

Har ryddet litt i hall3, alt søppel står rett innenfor porten

420skallet står nå på hjulpallene oppå bukken - klar for kapp, har dratt hjem det som er skrudd av

Frode, ikke sjangs å følge deg på vått med henger ut av den rungkjøringa - blitt glatt etter to dager med salting  8)

Posted

Svenni - ja, to frostnetter i helga. Asfalten ble helt hvit når det tørket opp på morningkvisten.

Det enste som er glattere enn fuktig saltvei er vannplaning  :shock: :(

Ja, det er faktisk greit fullt hus i dalen nå  8)

Posted

Svenni - ja, to frostnetter i helga. Asfalten ble helt hvit når det tørket opp på morningkvisten.

Det enste som er glattere enn fuktig saltvei er vannplaning  :shock: :(

Ja, det er faktisk greit fullt hus i dalen nå  8)

Det stemmer, men halvparten er jo bare DRID !!!

Posted

he he MrT, sattan så surt til å være deg (korr er smileansiktet...?)

- og jeg som først trodde du hintet til all sauadriden og alle di daue lemen'en som ligger strødd på Sirdalsveiene  :lol:

Posted
Det stemmer, men halvparten er jo bare DRID !!!

Mr.T slide så jævlig med klakking i M110 motoren at de må jo gå utover noe....og det er humøret... :lol: 8)

Frode, ikke sjangs å følge deg på vått med henger ut av den rungkjøringa - blitt glatt etter to dager med salting 

Du må få på breiare dekk.... 8)

Posted

Ja, virkelig flott dugnad med masse folk & innsats og mange gode kaffipauser  :D

Tedda ordnet demo  8) og MrT var blid igjen etter å ha glemt smile fjes (selv om kaffemaskinen gikk på fyllinga)

Takk til George for olje&sprutsikre husregler og MBE effekt show !

Lucky, takk for at du stilte opp med swær henger  :D

Jeg satser på Forus gjenvinningstasjon i morgen Tirsdag (eller Torsdag) - en gang utpå kvelden.

Åpent til 20:30. Du treffer meg på 901 61 949. Husk å levere kvitteringen til MrT.

Posted

tenker å besøke gjennvinningstasjonen etter jobb i morgen. Tanken var at da kunne jeg få vort alt ræle som ingen vil ha, også svinge innom en viss Dekk !-butikk i område for å lappe(eller kaste) det dekket på hengeren. De har det sikkert ganske travelt nå om dagene, men jeg prøver alikevel :)

Posted

Da var all dritten til George godt plassert på Forus gjennvinningstasjon.

Søppelgutta var på tilbudsiden og møtte villig opp med truck for å løfte motorblokka over i containeren

Lucky, du ble spotta på Forus med tom henger

Det gir liksom en god nyfrelst følelse å kjøre ut med tom henger fra ett slikt sted  :D

Posted

Da var all dritten til George godt plassert på Forus gjennvinningstasjon.

Søppelgutta var på tilbudsiden og møtte villig opp med truck for å løfte motorblokka over i containeren

Lucky, du ble spotta på Forus med tom henger

Det gir liksom en god nyfrelst følelse å kjøre ut med tom henger fra ett slikt sted  :D

Ja, det var en fryd å få den byrden ned fra skuldrene og oppi containeren!  :D

Posted

Litt bilder fra mandagens dugnad

DSC_0296-1.jpg

Litt kav å komme opp bakken uten nødvendig tilfart...

DSC_0299-1.jpg

En yrkessjåfør som spinner seg fast i en bakke? Finn 5 feil.

DSC_0311.jpg

DSC_0321.jpg

DSC_0325.jpg

DSC_0330.jpg

DSC_0334.jpg

Trodde jeg lasta opp et bilde av "horehuset", men det feila visst...

DSC_0302-1.jpg

Med lua på snei og glimt i øye ;) 8)

Posted

Sto da ikke fast i bakken :D Var skremmende god fremkommelighet i S212`en gitt :D

Hvor er feila? 8)

de fire andre, vet jeg ikke, men den ene er vel at jeg burde tenkt å ta fart før jeg klatra opp? Jeg har jo ikke 4 hjulstrekk og en halv meter bakkeklaring slik som brodern i land-røveren.