Frode Posted October 12, 2010 Posted October 12, 2010 Vi må kaste litt boss og rydde litt, så vi har satt av neste mandag til nettopp dette.... kaffen settes på kl 1900 som vanlig.... Quote
HolgersEN Posted October 17, 2010 Posted October 17, 2010 Kommer så fort eg kan Skal ha avdelingsmøte på jobb i mårra. Håper ikke det drar for langt ut Quote
LuckyDuck Posted October 17, 2010 Posted October 17, 2010 trenger vi ekstra tilhenger til dette? Quote
Frode Posted October 17, 2010 Author Posted October 17, 2010 trenger vi ekstra tilhenger til dette? Det ser slikt ut.! Var oppom i kveld og samlet en del drit, tror vi får store problemer med å få alt i Bernt sin henger.... Quote
LuckyDuck Posted October 17, 2010 Posted October 17, 2010 trenger vi ekstra tilhenger til dette? Det ser slikt ut.! Var oppom i kveld og samlet en del drit, tror vi får store problemer med å få alt i Bernt sin henger.... Jeg har jo en gammel holk vi sikkert kan få lånt. Men det kan vi jo se på i mårra. Jeg satser på å ta den med ihvertfall. Quote
bska Posted October 17, 2010 Posted October 17, 2010 Johnny, hengeren er klar og venter på deg Har ryddet litt i hall3, alt søppel står rett innenfor porten 420skallet står nå på hjulpallene oppå bukken - klar for kapp, har dratt hjem det som er skrudd av Frode, ikke sjangs å følge deg på vått med henger ut av den rungkjøringa - blitt glatt etter to dager med salting Quote
Sven Håkon Posted October 17, 2010 Posted October 17, 2010 Salting?? Høres ut som om det skjer mye gromt i Dalen for tiden Quote
bska Posted October 18, 2010 Posted October 18, 2010 Svenni - ja, to frostnetter i helga. Asfalten ble helt hvit når det tørket opp på morningkvisten. Det enste som er glattere enn fuktig saltvei er vannplaning Ja, det er faktisk greit fullt hus i dalen nå Quote
Mr. Nygård Posted October 18, 2010 Posted October 18, 2010 Svenni - ja, to frostnetter i helga. Asfalten ble helt hvit når det tørket opp på morningkvisten. Det enste som er glattere enn fuktig saltvei er vannplaning Ja, det er faktisk greit fullt hus i dalen nå Det stemmer, men halvparten er jo bare DRID !!! Quote
bska Posted October 18, 2010 Posted October 18, 2010 he he MrT, sattan så surt til å være deg (korr er smileansiktet...?) - og jeg som først trodde du hintet til all sauadriden og alle di daue lemen'en som ligger strødd på Sirdalsveiene Quote
Frode Posted October 18, 2010 Author Posted October 18, 2010 Det stemmer, men halvparten er jo bare DRID !!! Mr.T slide så jævlig med klakking i M110 motoren at de må jo gå utover noe....og det er humøret... Frode, ikke sjangs å følge deg på vått med henger ut av den rungkjøringa - blitt glatt etter to dager med salting Du må få på breiare dekk.... Quote
LuckyDuck Posted October 18, 2010 Posted October 18, 2010 bska: Skal vi prøve å samkjøre turen til dynga? Eller er det helt håpløst å prøve det, mon tro? Quote
HolgersEN Posted October 18, 2010 Posted October 18, 2010 Takk for nok en fantastisk kvell gutter :D Quote
bska Posted October 18, 2010 Posted October 18, 2010 Ja, virkelig flott dugnad med masse folk & innsats og mange gode kaffipauser Tedda ordnet demo og MrT var blid igjen etter å ha glemt smile fjes (selv om kaffemaskinen gikk på fyllinga) Takk til George for olje&sprutsikre husregler og MBE effekt show ! Lucky, takk for at du stilte opp med swær henger Jeg satser på Forus gjenvinningstasjon i morgen Tirsdag (eller Torsdag) - en gang utpå kvelden. Åpent til 20:30. Du treffer meg på 901 61 949. Husk å levere kvitteringen til MrT. Quote
LuckyDuck Posted October 19, 2010 Posted October 19, 2010 tenker å besøke gjennvinningstasjonen etter jobb i morgen. Tanken var at da kunne jeg få vort alt ræle som ingen vil ha, også svinge innom en viss Dekk !-butikk i område for å lappe(eller kaste) det dekket på hengeren. De har det sikkert ganske travelt nå om dagene, men jeg prøver alikevel Quote
George Posted October 19, 2010 Posted October 19, 2010 ja blei kvitt litt drid nå ja kjempe bra innsats folkens! Quote
LuckyDuck Posted October 19, 2010 Posted October 19, 2010 ja blei kvitt litt drid nå ja kjempe bra innsats folkens! kæ du sikte te? effekta elle div ræl som ingen vil ha? Quote
bska Posted October 19, 2010 Posted October 19, 2010 Da var all dritten til George godt plassert på Forus gjennvinningstasjon. Søppelgutta var på tilbudsiden og møtte villig opp med truck for å løfte motorblokka over i containeren Lucky, du ble spotta på Forus med tom henger Det gir liksom en god nyfrelst følelse å kjøre ut med tom henger fra ett slikt sted Quote
LuckyDuck Posted October 19, 2010 Posted October 19, 2010 Da var all dritten til George godt plassert på Forus gjennvinningstasjon. Søppelgutta var på tilbudsiden og møtte villig opp med truck for å løfte motorblokka over i containeren Lucky, du ble spotta på Forus med tom henger Det gir liksom en god nyfrelst følelse å kjøre ut med tom henger fra ett slikt sted Ja, det var en fryd å få den byrden ned fra skuldrene og oppi containeren! Quote
LuckyDuck Posted October 20, 2010 Posted October 20, 2010 Litt bilder fra mandagens dugnad Litt kav å komme opp bakken uten nødvendig tilfart... En yrkessjåfør som spinner seg fast i en bakke? Finn 5 feil. Trodde jeg lasta opp et bilde av "horehuset", men det feila visst... Med lua på snei og glimt i øye Quote
HolgersEN Posted October 20, 2010 Posted October 20, 2010 Sto da ikke fast i bakken Var skremmende god fremkommelighet i S212`en gitt Hvor er feila? Quote
LuckyDuck Posted October 20, 2010 Posted October 20, 2010 Sto da ikke fast i bakken Var skremmende god fremkommelighet i S212`en gitt Hvor er feila? de fire andre, vet jeg ikke, men den ene er vel at jeg burde tenkt å ta fart før jeg klatra opp? Jeg har jo ikke 4 hjulstrekk og en halv meter bakkeklaring slik som brodern i land-røveren. Quote
Recommended Posts