OleP Posted October 11, 2010 Posted October 11, 2010 Hei, Jeg kjøpte meg en S124 -94mod for et par år siden, og hornet har aldri fungert. Jeg har testet selve hornene, og de gir lyd når de får strøm. Jeg har også sjekket det jeg tror er jordingspunktet (like foran batteriet der veldig mange ledninger går til jord), og de er helt greie. Sikring er også ok. Rattet mitt er ganske slitt (km stand er 280 000) så det ser ikke ut til å være byttet. Kan det være at et kontaktpunkt mot rattet er slitt? Eller kanskje ledningen er koblet fra et sted, f.eks inni midtkonsollen bak radioen? Er det mulig å finne ledningen til hornet inni midtkonsollen? håper noen kan gi meg noen hint, sitter klar med voltmeteret.. Quote
repvik Posted October 12, 2010 Posted October 12, 2010 Sleperingene mellom rattet og rattstammen sikkert. Kan vel muligens hjelpe å rense disse. Puta er festa med to T30 (T25?) torx på baksiden av rattet, og selve rattet er festa med en 10mm (?) umbrako skrue som er limt med loctite. En god kakk så løsner skruen. Merk av posisjonen før du tar av rattet, så slipper du å slite med å få det tilbake på rett plass Quote
Recommended Posts