Jump to content

W124 Comes Back

Guest AMG_BRABUS_CARLSSON

Recommended Posts

Posted

Som alle dere vet 124 er det peneste Mercedes har laget, sedan,st.vogn,coupe og cab, hvordan ville det hvert hvis mercedes lagde, la oss si en 2010modell e-klasse basert på w124karosseri med dagens form for interiør,utstyr i bilen, hadde hvert fett da.

Tror dere at noe sånt kan skje og hvis det hadde skjedd hadde den bilen blitt solgt.

Dette er bare noe jeg tenkte på og måtte bare dele med dere og få høre deres meninger.

Posted

Mazda har gjort det med første utgaven av MX-5/Miata: Kjøpt tilbake en del slitne biler, spraya de opp og satt inn nytt interiør, og solgt de som "nyoppfiksa" klassikere.

Det med relansering av W124 tror jeg ikke finner sted før du leter etter en W124 på www.mobile.de, og ikke finner en eneste en.

I mellomtiden får du kjøpe deg en SsangYoung Chairman (?) Tror det er navnet på an bil som selges i Asia, som er basert på 124-serien.

212504.jpg

Posted

Quote:

"Som alle dere vet 124 er det peneste Mercedes har laget,"

Ja vel?

Posted
Quote:

"Som alle dere vet 124 er det peneste Mercedes har laget,"

Ja vel?

He, he da er den diskusjonen også igang.... :wink:

Jeg tror nok det er mange modeller til MB som er "penere" enn 124 serien, kan nevne et par: Gullwing, SLR, CLK DTM og noen av de gamle klassiske 600 Pullman osv, det at 124 serien er populær (og pen) har vel litt med økonomi å gjøre.......

For å si det slik, hadde jeg vært Sjeik Abadubi så hadde det nok stått noe helt annet i garasjen...... 8)

Hvem har 5 -6 mill liggende som de ikke klarer å få brukt fornuftig, så kan jeg hjelpe til litt..... :lol:

Guest Ronnie Westpold
Posted
Mazda har gjort det med første utgaven av MX-5/Miata: Kjøpt tilbake en del slitne biler' date=' spraya de opp og satt inn nytt interiør, og solgt de som "nyoppfiksa" klassikere.

Det med relansering av W124 tror jeg ikke finner sted før du leter etter en W124 på www.mobile.de, og ikke finner en eneste en.

I mellomtiden får du kjøpe deg en SsangYoung Chairman (?) Tror det er navnet på an bil som selges i Asia, som er basert på 124-serien.

[img']http://www.tuulilasi.fi/mediabank/images/212504.jpg[/img]

Chairman er basert på W140 karosseri :wink:

Posted
Chairman er basert på W140 karosseri :wink:

Visste du at Ronny er det oftest forekommende navn i norske fengsler?

Quote:

"Som alle dere vet 124 er det peneste Mercedes har laget' date='"

Ja vel?[/quote']

*finne fram popcorn og sette seg godt til rette*

Jeg er enig, litt pga min slunkne lommebok, men kjerringa syntes S124 stasjonsvogn er noe av det styggeste og mest forhistoriske som finnes. Hun sier at kjøper jeg en slik, så begynner hun å ta bussen... Synd, for jeg vil heller ha en sånn i stedet for en S202.

Naboen min, som kjører ny Peugeot 307SW syntes at en 124 stv med rett farge og store felger er finere enn 99% av alle nye biler som finnes i dag.

Guest Johan Stub
Posted

Og han erter du...

Posted

Og han erter du...

Ops, dårlig tenkt...

Guest Steinar Lindberg
Posted

Hva i all verden har det med noe som helst å gjøre...? :?

Guest Johan Stub
Posted

Og så jeg da, som ikke synes 124 er noe spesielt pen en gang. Regner med å få bank på Gol neste år jeg... :?

Guest Palmo123
Posted

sitat kodvaag: "Jeg er enig, litt pga min slunkne lommebok, men kjerringa syntes S124 stasjonsvogn er noe av det styggeste og mest forhistoriske som finnes. Hun sier at kjøper jeg en slik, så begynner hun å ta bussen..."

På tide å bytte kjerring? :D

Guest Johan Stub
Posted

Litt enig med kodvaags Kvinen, men jeg vil moderere meg til gammelmodig.

Posted
På tide å bytte kjerring? :D

Sier du som kjører Hyundai! :D

Posted

Glad jeg har min "kjerring", jeg....... :D

Hun storliker faktisk TEen min (vår i tilfelle hun sniker seg inn og leser). Selv liker jeg ganske godt det meste med stjerne på. Følte jeg måtte skrive det siden jeg syntes temaet forsvant litt i en sving her et sted. :?

Posted
la oss si en 2010modell e-klasse basert på w124karosseri med dagens form for interiør' date='utstyr i bilen, hadde hvert fett da.

Tror dere at noe sånt kan skje og hvis det hadde skjedd hadde den bilen blitt solgt.[/quote']

Gammeldags design og dagens Mercedes-kvalitet?

Det verste fra to verdener... :?:

Posted
la oss si en 2010modell e-klasse basert på w124karosseri med dagens form for interiør' date='utstyr i bilen, hadde hvert fett da.

Tror dere at noe sånt kan skje og hvis det hadde skjedd hadde den bilen blitt solgt.[/quote']

Gammeldags design og dagens Mercedes-kvalitet?

Det verste fra to verdener... :?:

Nei synes hadde det hvert rått jeg, jeg personlig har en drøm å be mercedes lage en C124 til meg, med dagens utstyr og sikkerhetspakke, interiør ala cls, motor ala AMG. CE 55 AMG. Dette hadde hvert en bil......

Men men det er bare en drøm.

Posted

kodvaag skrev:

Jeg er enig, litt pga min slunkne lommebok, men kjerringa syntes S124 stasjonsvogn er noe av det styggeste og mest forhistoriske som finnes. Hun sier at kjøper jeg en slik, så begynner hun å ta bussen...

Sånn kjerring har jeg og :roll:

Posted
kodvaag skrev:
Jeg er enig' date=' litt pga min slunkne lommebok, men kjerringa syntes S124 stasjonsvogn er noe av det styggeste og mest forhistoriske som finnes. Hun sier at kjøper jeg en slik, så begynner hun å ta bussen...[/quote']

Sånn kjerring har jeg og :roll:

Her og :evil: