Guest AMG_BRABUS_CARLSSON Posted September 21, 2005 Posted September 21, 2005 Som alle dere vet 124 er det peneste Mercedes har laget, sedan,st.vogn,coupe og cab, hvordan ville det hvert hvis mercedes lagde, la oss si en 2010modell e-klasse basert på w124karosseri med dagens form for interiør,utstyr i bilen, hadde hvert fett da.Tror dere at noe sånt kan skje og hvis det hadde skjedd hadde den bilen blitt solgt.Dette er bare noe jeg tenkte på og måtte bare dele med dere og få høre deres meninger. Quote
Guest kodvaag Posted September 21, 2005 Posted September 21, 2005 Mazda har gjort det med første utgaven av MX-5/Miata: Kjøpt tilbake en del slitne biler, spraya de opp og satt inn nytt interiør, og solgt de som "nyoppfiksa" klassikere. Det med relansering av W124 tror jeg ikke finner sted før du leter etter en W124 på www.mobile.de, og ikke finner en eneste en. I mellomtiden får du kjøpe deg en SsangYoung Chairman (?) Tror det er navnet på an bil som selges i Asia, som er basert på 124-serien. Quote
Guest 500SL Posted September 22, 2005 Posted September 22, 2005 Quote:"Som alle dere vet 124 er det peneste Mercedes har laget," Ja vel? Quote
Frode Posted September 22, 2005 Posted September 22, 2005 Quote: "Som alle dere vet 124 er det peneste Mercedes har laget," Ja vel? He, he da er den diskusjonen også igang.... Jeg tror nok det er mange modeller til MB som er "penere" enn 124 serien, kan nevne et par: Gullwing, SLR, CLK DTM og noen av de gamle klassiske 600 Pullman osv, det at 124 serien er populær (og pen) har vel litt med økonomi å gjøre....... For å si det slik, hadde jeg vært Sjeik Abadubi så hadde det nok stått noe helt annet i garasjen...... Hvem har 5 -6 mill liggende som de ikke klarer å få brukt fornuftig, så kan jeg hjelpe til litt..... Quote
Guest Ronnie Westpold Posted September 22, 2005 Posted September 22, 2005 Mazda har gjort det med første utgaven av MX-5/Miata: Kjøpt tilbake en del slitne biler' date=' spraya de opp og satt inn nytt interiør, og solgt de som "nyoppfiksa" klassikere. Det med relansering av W124 tror jeg ikke finner sted før du leter etter en W124 på www.mobile.de, og ikke finner en eneste en. I mellomtiden får du kjøpe deg en SsangYoung Chairman (?) Tror det er navnet på an bil som selges i Asia, som er basert på 124-serien. [img']http://www.tuulilasi.fi/mediabank/images/212504.jpg[/img] Chairman er basert på W140 karosseri Quote
Alexander Posted September 22, 2005 Posted September 22, 2005 Chairman er basert på W140 karosseri Sist jeg leste om Chairman var den da vitterlig basert på w124 karosseri/bunnplate... Men det er ikke umulig at den artikkelen var feil. Quote
Sven Håkon Posted September 22, 2005 Posted September 22, 2005 Chairman er basert på W124 ja... Quote
Guest GammelGul Posted September 22, 2005 Posted September 22, 2005 Basert på W124, men ligner på W140.http://www.geocities.com/MotorCity/Downs/9323/sych600.htm Quote
FrodeS Posted September 22, 2005 Posted September 22, 2005 Quote:"Som alle dere vet 124 er det peneste Mercedes har laget' date='" Ja vel?[/quote'] *finne fram popcorn og sette seg godt til rette* Quote
Guest kodvaag Posted September 22, 2005 Posted September 22, 2005 Chairman er basert på W140 karosseri Visste du at Ronny er det oftest forekommende navn i norske fengsler? Quote:"Som alle dere vet 124 er det peneste Mercedes har laget' date='" Ja vel?[/quote'] *finne fram popcorn og sette seg godt til rette* Jeg er enig, litt pga min slunkne lommebok, men kjerringa syntes S124 stasjonsvogn er noe av det styggeste og mest forhistoriske som finnes. Hun sier at kjøper jeg en slik, så begynner hun å ta bussen... Synd, for jeg vil heller ha en sånn i stedet for en S202. Naboen min, som kjører ny Peugeot 307SW syntes at en 124 stv med rett farge og store felger er finere enn 99% av alle nye biler som finnes i dag. Quote
Guest Johan Stub Posted September 22, 2005 Posted September 22, 2005 Visste du at Ronny er det oftest forekommende navn i norske fengsler? Og han erter du... Quote
Guest kodvaag Posted September 22, 2005 Posted September 22, 2005 Visste du at Ronny er det oftest forekommende navn i norske fengsler? Og han erter du... Ops, dårlig tenkt... Quote
Guest Steinar Lindberg Posted September 22, 2005 Posted September 22, 2005 Visste du at Ronny er det oftest forekommende navn i norske fengsler? Hva i all verden har det med noe som helst å gjøre...? Quote
Guest Tin Nguyen Posted September 22, 2005 Posted September 22, 2005 Basert på W124' date=' men ligner på W140.http://www.geocities.com/MotorCity/Downs/9323/sych600.htm[/quote'] Faktisk er den nye rare "crossoveren" til Ssangyong også basert på W124/Chairman plattformen. Det sier seg selv at koreanerne har mekket en del for å få til den noe uvanlige bilen hi hi. Quote
Guest AMG_BRABUS_CARLSSON Posted September 23, 2005 Posted September 23, 2005 jeg vil ha kebab jeg.. Quote
Guest Johan Stub Posted September 23, 2005 Posted September 23, 2005 Og så jeg da, som ikke synes 124 er noe spesielt pen en gang. Regner med å få bank på Gol neste år jeg... Quote
Guest Palmo123 Posted September 24, 2005 Posted September 24, 2005 sitat kodvaag: "Jeg er enig, litt pga min slunkne lommebok, men kjerringa syntes S124 stasjonsvogn er noe av det styggeste og mest forhistoriske som finnes. Hun sier at kjøper jeg en slik, så begynner hun å ta bussen..." På tide å bytte kjerring? Quote
Guest Johan Stub Posted September 24, 2005 Posted September 24, 2005 Litt enig med kodvaags Kvinen, men jeg vil moderere meg til gammelmodig. Quote
Guest kodvaag Posted September 24, 2005 Posted September 24, 2005 På tide å bytte kjerring? Sier du som kjører Hyundai! Quote
Guest Hauk Posted September 24, 2005 Posted September 24, 2005 Glad jeg har min "kjerring", jeg....... Hun storliker faktisk TEen min (vår i tilfelle hun sniker seg inn og leser). Selv liker jeg ganske godt det meste med stjerne på. Følte jeg måtte skrive det siden jeg syntes temaet forsvant litt i en sving her et sted. Quote
Guest kodvaag Posted September 24, 2005 Posted September 24, 2005 la oss si en 2010modell e-klasse basert på w124karosseri med dagens form for interiør' date='utstyr i bilen, hadde hvert fett da.Tror dere at noe sånt kan skje og hvis det hadde skjedd hadde den bilen blitt solgt.[/quote'] Gammeldags design og dagens Mercedes-kvalitet? Det verste fra to verdener... Quote
Guest AMG_BRABUS_CARLSSON Posted September 25, 2005 Posted September 25, 2005 la oss si en 2010modell e-klasse basert på w124karosseri med dagens form for interiør' date='utstyr i bilen, hadde hvert fett da.Tror dere at noe sånt kan skje og hvis det hadde skjedd hadde den bilen blitt solgt.[/quote'] Gammeldags design og dagens Mercedes-kvalitet? Det verste fra to verdener... Nei synes hadde det hvert rått jeg, jeg personlig har en drøm å be mercedes lage en C124 til meg, med dagens utstyr og sikkerhetspakke, interiør ala cls, motor ala AMG. CE 55 AMG. Dette hadde hvert en bil......Men men det er bare en drøm. Quote
Guest ØHN Posted September 25, 2005 Posted September 25, 2005 kodvaag skrev:Jeg er enig, litt pga min slunkne lommebok, men kjerringa syntes S124 stasjonsvogn er noe av det styggeste og mest forhistoriske som finnes. Hun sier at kjøper jeg en slik, så begynner hun å ta bussen... Sånn kjerring har jeg og Quote
Guest Chriz Posted September 25, 2005 Posted September 25, 2005 kodvaag skrev:Jeg er enig' date=' litt pga min slunkne lommebok, men kjerringa syntes S124 stasjonsvogn er noe av det styggeste og mest forhistoriske som finnes. Hun sier at kjøper jeg en slik, så begynner hun å ta bussen...[/quote'] Sånn kjerring har jeg og Her og Quote
Recommended Posts