ole i Posted October 11, 2010 Posted October 11, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24864783 er det faktisk muligt å legge en bil ut for salg i den tillstanden eller dvs slik som den ser ut møkkete og jævelig søppel på gulvet,ja ja noen syntes vel det er greit da. det med gearkassa er no en ting det er jo veldigt greit å skrive men det går da an å shine litt opp resten før et eventuelt salg da. Quote
CHARLIE Posted October 11, 2010 Posted October 11, 2010 Det finnes noen som trives så godt i sitt eget søppel, at de ikke en gang klarer å se det.... Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 11, 2010 Posted October 11, 2010 Jeg har alltid lurt på slike annonser. Det eneste jeg har kommet frem til, er at folk må sitte i sofaen, finne ut at dem skal selge bilen på ren skjær innpuls, tar noen sjappe bilder å hiver ut en annonse. Det er egentlig rart dem i det hele tatt tar seg bryet med å ta bilder, betale en annonse på finn.no. I fjor så jeg en som hadde tatt bilde av bilen han skulle selge ut fra vinduet. Man ser oftere slike annonser på autodb der det er gratis å annonsere. Det er nok folk som kun bruker en bil som ett fremkomstmidel og intet annet, ingen intresse overhode. Egentlig rart dem valgte en Mercedes-Benz i utgangspungtet. Men men, vi er ikke like Quote
Helge Posted October 12, 2010 Posted October 12, 2010 Det gir en pekepinn hvordan bilen er vedlikeholdt. Quote
ole i Posted October 12, 2010 Author Posted October 12, 2010 ja da får dem kjøpe seg en eller anna form for en japsekasse å dundre rundt i full av søppel.ikke ødlegge en mercedes benz bil med klasse... Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 15, 2010 Posted October 15, 2010 Det gir en pekepinn hvordan bilen er vedlikeholdt. Det er akkuratt det, det gjenspeiler seg sikkert også dem som selger. Bør kanskje ikke ta av seg på bena hjemme hos dem heller.. Quote
Recommended Posts