Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg skal til Halden en tur enten i morgen eller mest sannsynlig på onsdag kveld. Minner om at jeg ikke er spesielt teknisk begavet av meg, men rent optisk kan jeg vel alltids gjøre meg et inntrykk. Får du ingen bedre så er det bare å ringe meg, 90 55 67 20.

MVH Tore

Posted

Ellers så bor jo vår kjære Syver-Benz i byen, og det er jo rett inni fjorden for meg også. Kanskje vi skal gjøre som mange av våre nye landsmenn og møte opp en hel gjeng. Rive og slite i bilen og prute til krampa tar oss.  :D :D

Posted

Dette er ikke å spøke med...

Min bror skulle selge sin hvite flotte BMW 325ix E30 tror jeg den heter. Var vel i 93-94 dette. Møtte opp rett vest for Drammen for prøvekjøring. Bra oppmøte var det ja. Han måtte stikke av fordi han ble truet med bank fordi han ikke ville selge den omtrent gratis :shock: :lol:

Han blei skikkelig redd :(

Takk for tilbudet og forslaget Tore og Olav. Skal snakke litt mer med med selger og trenger samtidig litt mer tid på å tenke om jeg vil dette.....

Men klart det hjelper på tvilen om noen skulle si at dette var skikkelige greier 8)

Posted

Lider valgets kvaler her....

Denne 430en, Jaguar x 4x4 2,5 eller Alfa GT.. :?

Meget ulike, men alle har ting som appellerer til meg, heh....

Posted

Vet ikke hvordan de regner, men ja, X-type har ca 20% samme deler som  resten av konsernets biler i følge en test jeg leste, herunder både Ford og andre jaguarer........

Har prøvd en, og den kjører bra da 8)

Posted

Bilen så fin ut, og hadde en god del utstyr - ser den har knappen for 4xnivå (eller hva i all verden slags fancy understell disse ble levert med) også. Trekket i bagasjerommet kommer kanskje av tidligere eier med hund eller lignende?