Ole-Gustav Posted October 11, 2010 Posted October 11, 2010 Har ett par spørsmål jeg håpe noen kan svare på : Hva er video knappen på commandenheten til for noe? Uansett hva jeg putter inn i den så kommer det opp cd error. Når jeg trykker på Audio så kommer det opp: radio, cd,aux, og bagi. Hva i alle dager en den "bagi" ? kan ikke finne noe annen inngang i bilen. Fant til slutt aux'n i hanskerommet. Men har tilgode å finne "bagi". Quote
HolgersEN Posted October 11, 2010 Posted October 11, 2010 Jeg har også en GL320CDI som jeg heler ikke helt finner ut hva bagi står for Ikke sjekka det så mye opp heller da Kan kikke i instruksjonsboka mi når jeg får bilen igjen Du har den lille navigasjonen med piler? Ville tro at du har den store skjermen? DVD knappen på min Comand er for at da jeg har den store skjermen så kan jeg spille DVD filmer Mener og tro at det ekstrautstyr med DVD spiller Quote
Ole-Gustav Posted October 11, 2010 Author Posted October 11, 2010 Vært til mye hjelp om du sjekka boka di, siden min er på tysk Ja er den store skjermen, men knappen heter "Video" på min, ikke dvd. Vet ikke om det har noe forskjell men. Hørte med BOS, men i følge dem, så var det bare å putte inn dvd å se film, noe som ikke stemmer, hørte både med Lillehammer,Hamar og Gjøvik. Så enten har de ikke helt snøring, eller så er det noe feil med min Quote
HolgersEN Posted October 11, 2010 Posted October 11, 2010 Kan være Video det står på min også ja Ikke sett så mye etter i grunnen Jeg setter bare inn ei DVD plate og så spilles den Quote
Ole-Gustav Posted October 11, 2010 Author Posted October 11, 2010 Det fungere på din ja. forskjell på folk gitt Quote
HolgersEN Posted October 11, 2010 Posted October 11, 2010 Det fungere på din ja. forskjell på folk gitt Stemmer det Skal lese i boken om Bagi når jeg får bilen tilbake Quote
Recommended Posts