Håvard Bendiksen Posted October 10, 2010 Posted October 10, 2010 Det er en stund siden sist vi gjorde noe sammen (om man ser bort fra de vanlige klubbkveldene) så jeg tenkte at vi kanskje skulle tatt en runde med bowling igjen snart. Vad tycks? Quote
Martin B. Posted October 10, 2010 Posted October 10, 2010 Høres bra ut, bortsett fra at jeg jobber 5 av 6 onsdager... Bowling er jo en aktivitet jeg er veldig flink til å få andre til å være flinke Quote
Aussie Posted October 10, 2010 Posted October 10, 2010 Høres bra ut, bortsett fra at jeg jobber 5 av 6 onsdager... Bowling er jo en aktivitet jeg er veldig flink til å få andre til å være flinke Du er nødt til å være med, så jeg fortsatt kan ha litt selvtillit i bowling Quote
Martin B. Posted October 11, 2010 Posted October 11, 2010 Jeg stiller jo selvsagt, med mindre dere velger en dag jeg ikke kan... Noen må jo ta på seg ansvaret for å få minst poeng. Det er jeg veldig flink til. Så Shawn, eller var det Schwahn du het sist, du kan trygt bowle. Med gips på handa om du vil Quote
Håvard Bendiksen Posted October 11, 2010 Author Posted October 11, 2010 Vi trenger ikke legge arrangementet til en onsdag. Bare kom med forslag så skal jeg bestille baner etter hvor mange som vil være med. Quote
Recommended Posts