TEH Posted October 8, 2010 Posted October 8, 2010 Har kjøpt meg fjernstyrt sentrallåsstyring fra Autoroyal. Håpet på plug and play, men der var jeg nok litt for optimistist. Så lurte på om noen viste hva de forskjellige ledningene til pumpa var for noe. Trenger vel singnal til lås opp og lås i første omgang. Quote
Jørn Posted October 8, 2010 Posted October 8, 2010 Henger meg på denne, men jeg trenger samme info om W201. Quote
repvik Posted October 8, 2010 Posted October 8, 2010 Har dette liggende i en PDF, kan sjekke det når jeg kommer hjem. Har montert slikt i W124 noen ganger Quote
TEH Posted October 8, 2010 Author Posted October 8, 2010 Har dette liggende i en PDF, kan sjekke det når jeg kommer hjem. Har montert slikt i W124 noen ganger Hadde vært knall om du kunne ha sent den til meg på mail Henger meg på denne, men jeg trenger samme info om W201. Har du den fra Autoroyal du også? Quote
FrodeS Posted October 8, 2010 Posted October 8, 2010 Tror det er forskjeller på w201 og w124. Da jeg koblet alarm med fjernstyrt sentrallås på min, ble en blå ledning fra førerdøra klippet og koblet gjennom alarmen. Den skal ha +12V for å låse og jord for å låse opp (muligens motsatt) Quote
Einar Posted October 9, 2010 Posted October 9, 2010 Ta en kikk på defa sine sider, der står det fine koblingsskjemaer på hvordan dette skal kobles. Quote
TEH Posted October 9, 2010 Author Posted October 9, 2010 Jaggu fikk jeg det ikke til gitt Eneste er at når jeg trykker på lås, så åpner den og omvendt Fant denne... Som gjorde ting veldig mye enklere Quote
TEH Posted October 9, 2010 Author Posted October 9, 2010 Jaggu Da var det i orden Da gjensto det å koble til så det blinker i blinklysene når jeg åpner/lukker. Tipper det er de brune ledningene som det står det meget kortfattede monteringsanvisningen at er til lamp. Men de er tynne som juling. Tipper de ikke kan være mer enn 0,5 kvadrat. Det må da være alt for lite til at jeg bare kan koble meg til på venstre og høyre blink? Det er jo tross alt 47W per side... Er det relé som må til her? Quote
Rudi Posted October 9, 2010 Posted October 9, 2010 Det er de brune på min iaff, så er vel det på din og. Bare å koble seg rett på. funker helt fint det. Quote
Tor Håkon Posted October 9, 2010 Posted October 9, 2010 Da jeg koblet opp fjernstyrt sentrallås fra bilradiospes.no på sierraen jeg hadde koblet jeg så det blinket/lyste i sprederene framme, og det koblet jeg bare rett på uten relé, funket fint det! men husker ikke, kan hende ledningen på den var tykkere, ikke heilt sikker, men veit hvertfall at jeg ikke brukte noe relé Quote
TEH Posted October 9, 2010 Author Posted October 9, 2010 Da blinker det og alt funker som en drøm Da gjenstår det bare å finne noen som har utstyr til å file MB-nøkler... Det er det ikke mange som har, har jeg skjønt... Quote
repvik Posted October 9, 2010 Posted October 9, 2010 Hmmmm? Har aldri hatt problemer med å file opp mb-nøkkel... Men jeg hadde med nøkkelemner selv, som jeg fikk fra rclick... Quote
TEH Posted October 9, 2010 Author Posted October 9, 2010 Tror fra 90 og nyere så fikk de litt annerledes nøkkel... Quote
FrodeS Posted October 9, 2010 Posted October 9, 2010 Da blinker det og alt funker som en drøm Da gjenstår det bare å finne noen som har utstyr til å file MB-nøkler... Det er det ikke mange som har, har jeg skjønt... Hør med Groruddalen låsservice. Der har jeg vært innom, og de har utstyr som leser av originalnøkkelen og sliper opp en ny etter koden fra den gamle. Da får man slipt ny nøkkel uten slitasjen fra den gamle. Ofte er det visst nok til å få opp en vrang tenningslås. Quote
Jørn Posted December 24, 2010 Posted December 24, 2010 Hei. Tar opp denne igjen,men trenger koblings skjema for w201. Noen som har info om hvordan dette kobles i en 190? Er da en slik sak fra Autoroyal jeg har liggende. Quote
Tor Anton Posted December 24, 2010 Posted December 24, 2010 akkurat hugget en 190 med alarm. de hadde koblet seg inn på ledningene på venstre side å brukt den blå ledningen i strømpa til tenningslåsen.. Quote
Recommended Posts