Jump to content

Recommended Posts

Posted

Kjøpte meg et sett med Led lamper til skiltlysene og tenkte jeg skulle montere dette og møtte på noen problemer.

Dette er altså komplette lykter som man bare bytter ut med de som er der.

Fant fort ut at for å få ut disse så må man ta av dekslet under koffertlokket og det var der problemet oppsto.

Knuet er det at jeg får ikke ut den "knotten" som varseltrekanten er festet i, turte ikke å begynne å slite å dra i denne i frykt for å ødelegge noe.  :?

Noen tips her ?  8)

Posted

Det er et klips som må vippes ut før selve holderen kan skyves oppover såvidt jeg husker. Dekselet forøvrig er (også såvidt jeg husker) festet med skruer i hvert øvre hjørne, klips langs toppen og dobbeltsidig tape nederst. Skruene øverst har en tendens til å snurre rundt etter et par-tre demonteringer, så ikke skru disse for hardt til - dersom de snurrer får du ikke av dekselet uten å ødelegge det..

Posted

Det er et klips som må vippes ut før selve holderen kan skyves oppover såvidt jeg husker. Dekselet forøvrig er (også såvidt jeg husker) festet med skruer i hvert øvre hjørne, klips langs toppen og dobbeltsidig tape nederst. Skruene øverst har en tendens til å snurre rundt etter et par-tre demonteringer, så ikke skru disse for hardt til - dersom de snurrer får du ikke av dekselet uten å ødelegge det..

Okei

Jeg har tatt av alle klips og skruer, men kan ikke se det er noe spesielt klips til selve holderen ( bare en skrue som sitter under den knotten )  8)