Robert Posted October 6, 2010 Posted October 6, 2010 Hvordan komme i avisa. Parker R-klassen din på handicap parkering klokka 1700 en lørdag, på et nesten tomt kjøpesenter. Gå to meter vekk til en minibank. Stå der i 1min. Vips topp oppslag i lokal avisa. http://www.avisa-st.no/arkiv/orkdal/article1260534.ece Liker komentaren til Sjåføren av bilen. Som jeg også tror er en nabo. Fint Bilde. Jeg bruker å respektere alle handikapplasser,men klokken var over 5 på lørdag ettermiddag å det fantes nesten ikke biler på Amfi. Dessuten sto jeg bare noen meter unna å ville flytte bilen hvis det noen trengte plassen. Den sto der ca 1 min. Dessuten kom bilen rett fra vaskehallen på Esso så det var bra at den var ren når bildet ble tatt. Til Observatør K: Fin bil ja, og en drøm å kjøre. Foøvrig kan ST ta for seg sine egne journalister når det gjelder brudd på trafikkreglene. Hvor ofte ser man ikke dise som kjører bil og snakker i mobiltelefon samtidig. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 6, 2010 Posted October 6, 2010 Jeg leste noen av kommentarene under den artikkelen, og det er jo helt utrolig hvor forskjellig folk ser på ting av samme sak Selv parkerer jeg også hvor jeg vil, kan ikke se noe problem i det så lenge jeg ikke står i veien for noen At andre klager eller bryr seg, hva så, det får være dems problem Quote
Kim Ingebretsen Posted October 6, 2010 Posted October 6, 2010 Synes det var utrolig mange tåpelige kommentarer under der ! Akkurat som om det var en stor sak . Quote
Jøran89 Posted October 6, 2010 Posted October 6, 2010 Saken hadde neppe blitt noen sak om det hadde stått en golf der, istede for en diger Merce... Quote
Kim Ingebretsen Posted October 6, 2010 Posted October 6, 2010 Virker ikke sånn på kommentarene hvertfall Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 6, 2010 Posted October 6, 2010 Saken hadde neppe blitt noen sak om det hadde stått en golf der, istede for en diger Merce... Det er nok noe i det du sier der.. Quote
Kim Ingebretsen Posted October 6, 2010 Posted October 6, 2010 Er jo noen som har kommentert : Dess finere bil, desto større friheter tar man seg i forhold til skikk og bruk. Slår aldri feil! Tror de bare er misunnelige på stjerna jeg Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 6, 2010 Posted October 6, 2010 Hvorfor tar dem ikke hintet da? Er jo bare å kjøpe seg en slik bil om dem vil ha mer frihet det vel Quote
Jøran89 Posted October 6, 2010 Posted October 6, 2010 Hvorfor tar dem ikke hintet da? Er jo bare å kjøpe seg en slik bil om dem vil ha mer frihet det vel Ja, jeg sier det samme. En Mercedes koster jo fra kr 0,- til 99999999999999999,- så det burde ikke være noe i veien for å skaffe seg en, istede for å gå rundt å være svartsjuk. Quote
RuneT Posted October 6, 2010 Posted October 6, 2010 Dette heter KMM; Kos Med Misnøye og det er norges største hobby. Quote
Recommended Posts