Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hvordan komme i avisa.

Parker R-klassen din på handicap parkering klokka 1700 en lørdag, på et nesten tomt kjøpesenter.

Gå to meter vekk til en minibank. Stå der i 1min. Vips topp oppslag i lokal avisa.

http://www.avisa-st.no/arkiv/orkdal/article1260534.ece

Liker komentaren til Sjåføren av bilen. Som jeg også tror er en nabo.

Fint Bilde.

Jeg bruker å respektere alle handikapplasser,men klokken var over 5 på lørdag ettermiddag å det fantes nesten ikke biler på Amfi. Dessuten sto jeg bare noen meter unna å ville flytte bilen hvis det noen trengte plassen. Den sto der ca 1 min. Dessuten kom bilen rett fra vaskehallen på Esso så det var bra at den var ren når bildet ble tatt. Til Observatør K: Fin bil ja, og en drøm å kjøre. Foøvrig kan ST ta for seg sine egne journalister når det gjelder brudd på trafikkreglene. Hvor ofte ser man ikke dise som kjører bil og snakker i mobiltelefon samtidig.

Posted

Jeg leste noen av kommentarene under den artikkelen, og det er jo helt utrolig

hvor forskjellig folk ser på ting av samme sak  :lol:

Selv parkerer jeg også hvor jeg vil, kan ikke se noe problem i det så lenge jeg ikke står i

veien for noen  :D At andre klager eller bryr seg, hva så, det får være dems problem  :)

Posted

Hvorfor tar dem ikke hintet da? Er jo bare å kjøpe seg en slik bil om dem vil ha mer frihet det vel  8)

Ja, jeg sier det samme. En Mercedes koster jo fra kr 0,- til 99999999999999999,- så det burde ikke være noe i veien for å skaffe seg en, istede for å gå rundt å være svartsjuk. :?