repvik Posted October 5, 2010 Posted October 5, 2010 Er det mulig å skru på at kurvelysene slår seg på i sving i lav hastighet på 211'n min? Quote
Sven Håkon Posted October 5, 2010 Posted October 5, 2010 Nei, da må i så fall begge front SAMs byttes til nyere utgaver. Quote
repvik Posted October 6, 2010 Author Posted October 6, 2010 Nei, da må i så fall begge front SAMs byttes til nyere utgaver. Det så jo ikke voldsomt dyrt ut etter hva jeg kunne finne av deler med litt googling. Men det er det bare å bytte SAM'ene, eller må det programmeres i hytt og gevær i tillegg? Quote
Sven Håkon Posted October 6, 2010 Posted October 6, 2010 I forhold til hva man får igjen (såfremt det kun er dette) så vil jeg påstå at det er ganske dyrt - i alle tilfeller må disse programmeres til å ha dette utstyret med mindre de allerede har de nødvendige parametere liggende inne. Quote
TEH Posted October 6, 2010 Posted October 6, 2010 Da ville jeg mye heller ha puttet xenon i tåkelampene. Og det funker dårlig med kurvelysautomatikk... Quote
repvik Posted October 6, 2010 Author Posted October 6, 2010 Da ville jeg mye heller ha puttet xenon i tåkelampene. Og det funker dårlig med kurvelysautomatikk... Nei fysj Xenon i tåkelys vil jo virke mot sin hensikt. Da vil jeg få *redusert* sikt, ikke bedre. Quote
Recommended Posts