Andre Solberg Posted October 5, 2010 Posted October 5, 2010 Har en A160 som ønsker en service. Det er noe jeg ikke har tenkt å etterkomme, da jeg er i stand til å utføre kontroll og skifte av de fleste vesker. Men må jeg på et merkeverksted for å få tilbakestilt servicemåleren`??? Quote
Kim Ingebretsen Posted October 5, 2010 Posted October 5, 2010 Har hørt at hvertfall Meca kan gjøre det Quote
Thomas Madsen Posted October 5, 2010 Posted October 5, 2010 The how to reset the Assyst, Procedure. Turn the key to position 2 in the ignition lock and immediately press button 000.0 twice within the space of one second. Turn the key to position 0 in the ignition lock. Press and hold button 0 Turn the key to position 2 in the ignition lock. Keep button 0 pressed. Service message with current remaining distance or remaining time appears. After about 10 seconds, an acoustic signal will sound and the service display with the new starting distance or starting time appears for about 10 seconds. Release button 0 Thats it youve reset your service indicator. jeg fant dette etter 2 sek søk Quote
Thomas Madsen Posted October 5, 2010 Posted October 5, 2010 her er forslag #2 Make sure your doors are closed. 1) Insert key into ignition and turn to position 2. 2) Within 4 seconds push button "0" and release.(this is the trip odometer reset button) 3) Within 10 seconds turn key to position 0. 4) Press and hold button "0" while turning the key back to position 2. Continue to hold button "0". 5) After approx 10 seconds a signal sounds and the display will show 10000 miles or 15000 km. Release the button. Quote
Andre Solberg Posted October 5, 2010 Author Posted October 5, 2010 Takker, det skal jeg forsøke. Jeg skal prøve å søke selv også neste gang, før jeg hiver meg rundt å legger inn nytt emne... Quote
Thomas Madsen Posted October 5, 2010 Posted October 5, 2010 Takker, det skal jeg forsøke. Jeg skal prøve å søke selv også neste gang, før jeg hiver meg rundt å legger inn nytt emne... Ikke sånn ment, men tror faktisk det ligger her inne på forumet også... er likt på 210'n min bl.a Quote
Andre Solberg Posted October 5, 2010 Author Posted October 5, 2010 det virka jo :hello1: :hello1: :hello1: Quote
Recommended Posts