Thomas Madsen Posted October 4, 2010 Posted October 4, 2010 Frua's bil igjen Det sitter ei slik pyntetrelist i selve døra, den har løsnet i bakkant. Noen tips for fix ??? Holder det med karlsons lim ??? Quote
TEH Posted October 4, 2010 Posted October 4, 2010 Jeg tyr alltid til to-komponent epoxylim. Mye klin, men det er det eneste som virkelig holder synes jeg... karlsons lim!?! Djeez... Selvfølgelig prøver man å reparere...??? Quote
Thomas Madsen Posted October 4, 2010 Author Posted October 4, 2010 Vel, var jo litt derfor jeg spurte her inne, om noen hadde noen gode forslag Ellers er jo Karlsons lim greit til det meste Så heller ikke helt for meg sikaflex lissom Quote
Thomas Madsen Posted December 10, 2010 Author Posted December 10, 2010 Noen som vet om man får kjøpt disse pyntelistene løst ?? Frua var litt kjapp før jeg rakk og lime, men har ikke gjort noe mer med det, hu skulle dra på seg beltet og dro det på innsiden av lista og knakk hele driten... Eller må vi kjøpe hele dørpanelet ?? Quote
Thomas Madsen Posted December 10, 2010 Author Posted December 10, 2010 De selges løst ja Noen aning om hva dem koster ? Quote
Thomas Madsen Posted December 10, 2010 Author Posted December 10, 2010 Kan finne det ut i morgen Glimmers clk 200 cab 1999 mod Quote
Kim Ingebretsen Posted December 10, 2010 Posted December 10, 2010 Hvis du har regnr så kanskje jeg kan finne det ut nå Måtte visst ha det Quote
Recommended Posts