Kruste Posted October 4, 2010 Posted October 4, 2010 Noen som vet om baklyktene på faceliftmodellene går om hverandre med de eldre modellene ? Quote
Sven Håkon Posted October 4, 2010 Posted October 4, 2010 Plug'n'play - såfremt du ikke bytter fra LED til glødepære eller omvendt, da må bakre SAM programmeres. Quote
Kruste Posted October 4, 2010 Author Posted October 4, 2010 På min 05 mod er det LED i bremselysene og vanlige pærer på resten eller ? Quote
HolgersEN Posted October 4, 2010 Posted October 4, 2010 På min 05 mod er det LED i bremselysene og vanlige pærer på resten eller ? Er din Avantgarde så har du LED bremselys og pærer på resten Quote
repvik Posted October 4, 2010 Posted October 4, 2010 Plug'n'play - såfremt du ikke bytter fra LED til glødepære eller omvendt, da må bakre SAM programmeres. Er det mulig å bytte ut med enn bremselysene med LED? F.eks., blinklysa? Quote
Sven Håkon Posted October 4, 2010 Posted October 4, 2010 Nope, pærene er loddet fast i kretskortet i baklyktene. Om man kan jallamekke noe vet jeg ikke.. Quote
Stjerneglis Posted October 4, 2010 Posted October 4, 2010 På min 05 mod er det LED i bremselysene og vanlige pærer på resten eller ? Er din Avantgarde så har du LED bremselys og pærer på resten Er kombinert LED baklys og bremselys i tillegg til LED posisjonslys bak på pre-facelift (gjelder i hvertfall S211). Alt dette forsvant etter facelift... Quote
Sven Håkon Posted October 4, 2010 Posted October 4, 2010 Er kombinert LED baklys og bremselys i tillegg til LED posisjonslys bak på pre-facelift (gjelder i hvertfall S211). Alt dette forsvant etter facelift... Dette er kun for S211. Quote
Recommended Posts