Jump to content

Recommended Posts

Posted

Er fryktelig lenge siden det har vært no' treff her i området. Begynner sårt å savne det sosiale (og så har jeg jo bytta bil, så den må jo vises fram også)

Blir det noen treff framover?

Posted

Tror Stig (og jeg forsåvidt) er såpass opptatte at jeg har vært inne på tanken om å la noen andre slippe til. Har j styret å stellet noen år vi nå, så kanskje er tiden moden for noen andre å slippe til?

Posted

Da trengs det vel et nytt lokale også?

Ja, Autohuset er vel "stengt" for MBE har jeg inntrykk av. Men kanskje Stig kan fylle på her. Vi får i allefall sende en stoor takk til både Stig og Autohuset for gjestfriheten gjennom flere år!

Posted

Da trengs det vel et nytt lokale også?

Ja, Autohuset er vel "stengt" for MBE har jeg inntrykk av. Men kanskje Stig kan fylle på her. Vi får i allefall sende en stoor takk til både Stig og Autohuset for gjestfriheten gjennom flere år!

Helt klart. Men det blir vanskelig å få samla sammen folk til å hutre i kulden og mørket :-P

Posted

Kunne vært morsomt for min del også å truffet noen entuaister i nærområdet en gang.. :)

Du er ikke alene. Vet det er flere som har lyst, men det var dette med å finne et nytt sted å samles da :)

Posted

Kanskje det kunne vært en mulighet å bruke Lånke som treffplass om vi blir mange nok. Har vært på flere treff der de siste årene når jeg har kjørt BMW. De hadde treffene sine sammen med Alfa Romeo klubben på lånkebanen.

Posted

Det er treff på sandmoen kro med regi av mercedes benz klubben avd.tr.heim 2 tirsdag i måneden tror jeg det er.

Så vet jeg at det er et treff nå den 12 oktober på motor trade i forbinnelse med nå nye biler. Så det er bare og møt opp der tirsdag 12 oktober kl 19 motor-trade salgsavd. 

Når det gjelder treff på Auto-Huset så blir det ikke mere av det der med det første.

Hilsen Stig Brudeli

Posted

Det er treff på sandmoen kro med regi av mercedes benz klubben avd.tr.heim 2 tirsdag i måneden tror jeg det er.

Så vet jeg at det er et treff nå den 12 oktober på motor trade i forbinnelse med nå nye biler. Så det er bare og møt opp der tirsdag 12 oktober kl 19 motor-trade salgsavd. 

Når det gjelder treff på Auto-Huset så blir det ikke mere av det der med det første.

Hilsen Stig Brudeli

Hvorfor er det slutt på treff på Auto-Huset? :S

Posted

Hva med å holde noen møter/treff på Stav da?? Kanskje flere fra nordfylket ser seg råd for ta seg en tur...  :dontknow:

På hotellet du tenker på? Elendig på geografi, viser det seg :P

Isåfall blir det vel kortere kjøretur for en god del folk... Arild må tåle 7-8 minutter ekstra dog ;)

Kanskje det kunne vært en mulighet å bruke Lånke som treffplass om vi blir mange nok. Har vært på flere treff der de siste årene når jeg har kjørt BMW. De hadde treffene sine sammen med Alfa Romeo klubben på lånkebanen.

Dette dreier seg vel mere om landstreff/helgetreff el.l.????

Det vi har hatt er helt uformelle treff på et par timer hvor vi har drukket kaffe og pratet løst og fast om bil....

Jepp. Og det savnes!

Posted

Jepp. Og det savnes!

Da foreslår jeg at du Repvik blir ny "treffgeneral", så fikser du et flott sted vi kan treffes på.... :lol: :lol:

Ikke så fryktelig god idé. Har liten unge og kone som jobber kveldstid, så tiden strekker ikke til spesielt bra fra før. Skal nok klare å karre meg på treff, men å begynne å arrangere noe blir for travelt.

Kanskje vi skal se på en annen dag enn fredag også...???

Det hadde vært fint for min del, ettersom jeg jobber seint annenhver fredag og kona jobber kveld de andre fredagene...

Posted

Stav er vel ikke noe annet enn ett hotell, da kafedriften er nedlagt. Men de selger jo kaffe på bensinstasjonen hvis det skulle være ett alternativ.  Stjørdal har vel kanskje noen plasser vi kan være, men er ikke sikker.  Da er vel pizzerian på ranheim ett bedre alternativ, plenty med parkering og plass inne.  Hommelvika er jo også en mulighet.  Bare ett innspill, da avd. trøndelag har vært fraværende en rimelig god stund.  Skal det bli noe fart, må det vel skje noe rimelig fort. Men det vi trenger er en plass med god parkering og muligheter for mat/drikke.

Jørn

Posted

Stav er vel ikke noe annet enn ett hotell, da kafedriften er nedlagt. Men de selger jo kaffe på bensinstasjonen hvis det skulle være ett alternativ.

Er det ikke ei kro der da? Er fryktelig lenge siden jeg har vært på Stav for noe annet enn brus/pølse på bensinstasjonen :-P

- det er jo knapt en kilometer hjemmefra...  :P

Kan ikke du kjøre/gå/sykle innom en snartur og sjekke, Arne?

Hva om vi forsøker å snekre sammen et "uformelt" lokallagstreff på et tilsynelatende passende sted, og sjekker om det fungerer bra? Jeg har ikke tid førstkommende uke, men uka etter det går bra for meg.

Om det blir en annen dag enn fredag er en fordel for meg. F.eks høres mandager veldig fint ut :D

Posted

Kan ikke du kjøre/gå/sykle innom en snartur og sjekke, Arne?

Gå/sykle? Det sluttet jeg med da jeg tok lappen i '87...  8)

Ukjent for meg at kafeen var nedlagt men det er sikkert et par år siden jeg var innom der også så det kan godt være.

Ellers har vi jo fått oss et flott nytt kjøpesenter med stor parkering på taket, bare et par hundre meter unna heimen men de stenger jo allerede 20:00 så da må vi starte tidlig.  ;-)

• 2 weeks later...