Roger H. Posted October 3, 2010 Posted October 3, 2010 Under den innvendige oppgraderingen av Geländewagen, ville jeg skifte bekledningen ved siden av baksetet. Den nyere modellen har armlener og høytalere her nemlig... Jo, fant sakene på den tyske ebay sida og slengte inn et prisforslag på varen som da står i 48timer. Selger tar kontakt og sier at mitt prisforslag er ok, men legger til at de nok er dyre å sende og at dette bør jeg revurdere...??!! Jeg melder meg som kjøper, vel vitende om at han bor i Tyskland og jeg i Norge OGSÅ mener HAN at det blir FOR DYRT?????????? :shock: :shock: :shock: Og nå er det ingen respons på mine eposter til han................... :( "Herregud og grauten" for en idiot!! :x :x :x :x :x :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Quote
Roger H. Posted October 3, 2010 Author Posted October 3, 2010 Jeg fortalte han at jeg hadde et navn/adresse å bruke i Sverige..men.. Quote
bska Posted October 3, 2010 Posted October 3, 2010 det er alltid smart å kommunisere med selger før du legger inn bud spes viktig der selger i utgangspunktet ikke ønsker å sende ut av landet som regel går det greit om du gir klart melding at du betaler det som det koster å sende varen Quote
FrodeS Posted October 4, 2010 Posted October 4, 2010 Typisk tyskere Samme skjedde meg fra England også. Det gikk et komplett AMG-kit til 124 for 160£ eller deromkring fordi selger var for treg. Jeg sa jeg betaler alle kostnader, men han ville ikke selge utlands pga. dyr frakt. Prøvde flere ganger å si jeg betaler frakten, men innen han fikk svart så ble det solgt. Ga beskjed om at jeg glatt hadde gitt 2x prisen det gikk for hvis han hadde fått ut finger'n. Det var hele tida snakk om salg til Sverige. Quote
Recommended Posts