HolgersEN Posted October 2, 2010 Posted October 2, 2010 Hva er den beste kjøreruta fra Gol - Tønsberg? Skal til Gol og levere/hente en bil om 2 uker og kjører ned til Tønsberg etterpå. Derfor lurer jeg på om noen veiere er bedre enn andre Quote
Fredrik B Posted October 2, 2010 Posted October 2, 2010 Vet ikke hva den beste ruta er. Men når du kommer til Tønsberg, må du komme til Lisa Quote
gunsen Posted October 2, 2010 Posted October 2, 2010 Rv7 til Hamremoen, ta av til høgre mot vikersund/hokksund/drammen og kjør straka vegen til drammen, deretter inn på E18 og straka vegen til Tønsberg, alt anna blir omveg sjøl om det kan virke kortere i km . Du får komme innom meg viss du er på GOL på dagtid Quote
HolgersEN Posted October 2, 2010 Author Posted October 2, 2010 Da tar jeg den veien gunsen :D Kommer innom deg... Er Lørdag 16. Oktober jeg skal oppover Quote
gunsen Posted October 3, 2010 Posted October 3, 2010 Den er god, er på jobb den dagen også, så bare stikk innom Quote
Recommended Posts