Thomas Madsen Posted October 2, 2010 Posted October 2, 2010 Noen som har gjort dette før ??? Stemmer det att tanken må tømmes og jeg må ha "spesialverktøy" for å løsne høyre og venstre måler ???? Har kun skiftet måler på en 244GL volvo fra 1977 og da satt den på toppen og var relativt enkel sak å bytte. Hvis jeg har fostått skifte på CLK og 202 riktig må akslingen ut ??????? Quote
Guest Gjesten Posted October 2, 2010 Posted October 2, 2010 Lite bensin er lurt ja. Ikke noe mer spesial enn et par ting du kan sette i to hull for deretter ta noe imellom de og vri. To dorer eller et par skrujern i hullene og så vrir du den opp. Det er en ring med utvendige gjenger som har to utsparinger med hull i. Quote
Thomas Madsen Posted October 2, 2010 Author Posted October 2, 2010 Har tittet litt på WIS og en bok for C klassen og så vidt jeg vet er det samme fremgangsmåte for 202 som 208 så da går det nok greit.. Problemet er att bilen går tom med alt i fra 1/4 tank og nedover Samtidig lyser reservetanklampe hvis man fyller full tank lite praktiskt... Får vel få den opp i lufta så jeg får stått litt under tenker jeg, så blir det nok greie på det... Quote
Recommended Posts