Trond H. Posted October 2, 2010 Posted October 2, 2010 Vi har fått tilbud om høstsjekk hos Star autoco på Lørenskog denne høsten også. Merk at dette er en TORSDAG, mellom klokken 17.00 og 20.00. Jeg vil gjerne ha tilbakemeldinger på hvem (hvor mange) som kan tenke seg en slik sjekk slik at de er tilstrekkelig forberedt. http://www.starautoco.no/ Solheimsveien, Lørenskog. Quote
Thomas Madsen Posted October 2, 2010 Posted October 2, 2010 Jeg og frua kommer 1 stk E320 1 stk CLK 200 Quote
Stjernedama Posted October 2, 2010 Posted October 2, 2010 Ja er det ikke sne så kommer nok jeg også med S'n tenker jeg Quote
Lars Alex Posted October 3, 2010 Posted October 3, 2010 Jeg kommer så klart. Makan til bra service vi fikk der i fjor, har jeg ikke vært borti før. Quote
Thomas Madsen Posted October 3, 2010 Posted October 3, 2010 Hva består høstsjekken av? Det man bør sjekke før høsten kommer Frostveske, bremseveske, lys også stiller dem litt på lysa hvis det trengs og evnt bytter pærer (deler koster selvsagt penger) Quote
Travellingman Posted October 3, 2010 Posted October 3, 2010 Okay, det er på tide med en service skjønner du så det får jeg nok ikke gjort der og da Quote
Thomas Madsen Posted October 3, 2010 Posted October 3, 2010 Okay, det er på tide med en service skjønner du så det får jeg nok ikke gjort der og da Nope, dette er kun en "sjekk" om att ting er på stell F.eks i vinter var det jo greit å vite att frostveska holdt til ca 30 minus... så når det krøp mot 30 så kjøpte jeg litt konsentrat og hadde på Quote
JB Posted October 4, 2010 Posted October 4, 2010 Var der ifjor, flinke og hyggelige folk, jeg kommer Quote
Thomas Madsen Posted October 4, 2010 Posted October 4, 2010 Hadde jo vært fint om en del som møter opp på disse "høstsjekkene" også en gang i mellom dukket opp ellers Quote
Lars U. Posted October 4, 2010 Posted October 4, 2010 Jeg blir med også, skal ikke ha høstsjekk kun delta på juging og skryting (har nettop hatt service hos dem) Quote
Trond H. Posted October 4, 2010 Author Posted October 4, 2010 Der er vi jo utrolig enig Thomas......... Og det er selvfølgelig hyggelig hvis man møter opp selv om man ikke skal ta høstsjekk. I utgangspunktet er jo dette en gratis ytelse, men jeg tenker at det hadde vært hyggelig hvis de som får sjekket bilen sin skramler sammen til ei "tipskasse" til de gutta som gjør jobben. Eller?? Quote
Ronnie Westpold Posted October 5, 2010 Posted October 5, 2010 Tips kasse er et veldig godt forslag som jeg synes burde gjennomføres. Kan vi ikke få rammet inn et bilde av noe slag med stor takk og litt skryt av Star Autoco som de kan henge på veggen så kundene deres kan se. Kan jo gi litt pluss til oss også Blei jo tatt et felles bilde av alle som var med sist mener jeg å huske. Quote
FrodeS Posted October 5, 2010 Posted October 5, 2010 Tips kasse er et veldig godt forslag som jeg synes burde gjennomføres. Kan vi ikke få rammet inn et bilde av noe slag med stor takk og litt skryt av Star Autoco som de kan henge på veggen så kundene deres kan se. Kan jo gi litt pluss til oss også Blei jo tatt et felles bilde av alle som var med sist mener jeg å huske. Kanskje bedre å ta et "ferskt" bilde nå og gi dem i ettertid? Det koster ikke stort å få laget store kopier hos nett-foto-sjappene. Quote
Ronnie Westpold Posted October 5, 2010 Posted October 5, 2010 Koster ikke mye det er riktig, men det hadde jo vært hyggelig å gitt dem det nå når vi alle var der. Har jo bilder så da kan vi heller ta bilder NÅ, som vi kan lage noe av til neste år. Fint å gjøre dette til en tradisjon kanskje. Quote
Alexander Posted October 5, 2010 Posted October 5, 2010 Enig med Ronny. Synes at alle vi besøker skal få et slikt bilde fra oss når vi er der. Quote
Trond H. Posted October 5, 2010 Author Posted October 5, 2010 Et utrolig bra forslag gutter. Vi går for det. Lars U har bildet fra i fjor hvis vi vil gi dem noe, eller så kan vi jo gjøre som det sies, ta bildet og stikke innom der med det i ettertid. Da kan vi lage et bilde og takkebrev i samma ramma.... Quote
Trond H. Posted October 18, 2010 Author Posted October 18, 2010 Minner om høstsjekken. Er hyggelig hvis medlemmene stikker innom for å ta del i det sosiale også. De som ikke har sett SLS AMG på nært hold har muligheten til det. Det blir visst noe å bite i også. Quote
Fredrik B Posted October 18, 2010 Posted October 18, 2010 Minner om høstsjekken. Er hyggelig hvis medlemmene stikker innom for å ta del i det sosiale også. De som ikke har sett SLS AMG på nært hold har muligheten til det. Det blir visst noe å bite i også. Jeg og Lisa kommer. Gleder meg! Quote
Fredrik D. Posted October 19, 2010 Posted October 19, 2010 Ser ut som jeg kommer også Greit med en høstsjekk + at de hadde ikke noe svar på hvorfor lysa mine ikke går opp og ned ved start så de ville se på det da sa de Quote
FrodeS Posted October 21, 2010 Posted October 21, 2010 Tar de høstsjekk av volvo også, eller ? Bilen min står hos et ruteverksted for å få satt inn siderutene bak på nytt, og det ser ut til å drøye litt Krysser fingrene for at jeg får den i dag, men tviler litt. Quote
Fredrik B Posted October 21, 2010 Posted October 21, 2010 Ser det er kaldt i Oslo idag, må man ha på vinterhjul når man skal kjøre t/r Tønsberg-Oslo idag? Quote
Thomas Madsen Posted October 21, 2010 Posted October 21, 2010 Ser ut som jeg kommer også Greit med en høstsjekk + at de hadde ikke noe svar på hvorfor lysa mine ikke går opp og ned ved start så de ville se på det da sa de Mine gjør heller ikke det Quote
Alexander Posted October 21, 2010 Posted October 21, 2010 Da må du få sjekket de, for det skal de gjøre Quote
Recommended Posts