TEH Posted September 29, 2010 Posted September 29, 2010 Finnes såpass mye kompetanse her at jeg tar sjansen på å spørre her om dette er en grei jobb? Er det MacPerson eller sitter demperen for seg selv. Er bilen til dama dette her og jeg har aldri rørt så mye som ei skrue på en Audi før. Så om noen bare har bittelitt peiling vil det sikkert hjelpe meg mye Quote
SigurdB Posted September 29, 2010 Posted September 29, 2010 Ligger grei DIY her: http://www.audiworld.com/tech/wheel28.shtml Da er det bare å finne fram arbeidslysten å starte . Quote
RoarB Posted September 29, 2010 Posted September 29, 2010 gjort paa ca en god time, begge sider Quote
mortys Posted September 30, 2010 Posted September 30, 2010 den "Howto'en" som det blir henvist til her omhandler en quattro og en må huske på at det er stor forskjell om det er en quattro eller 2wd. quattro er grei skuring og alt taes utvendig, men med en 2wd må det plukkes ned masse deksel og greier innvendig for å komme til toppen på demperen. Quote
Recommended Posts