Arne Henriksen Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 Neimen folkens da - her må da E-klassen til topps? http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10036807 Quote
CHARLIE Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 Min stemme er avgitt (Til E-klasse selfølgelig ) Quote
Aussie Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 Avgitt stemme til E klasse for mange timer siden Quote
FrodeS Posted September 29, 2010 Posted September 29, 2010 Merkelig artikkel. De har selv konkludert med hvilken som er best, men plassert den på 6. plass .. ? Quote
Gujoni Posted September 29, 2010 Posted September 29, 2010 Sikkert mange nybakte foreldre som har stemt og da spiller prisen inn. Mercedesen er tross alt 200 000,- dyrere enn Skodaen. Folk med unger tenker kanskje bare på hvor mye plass de kan få for pengene. Og med hånden på hjertet må jeg innrømme at Skoda Superb er masse bil for pengene. Quote
Arne Henriksen Posted September 29, 2010 Author Posted September 29, 2010 ..Og med hånden på hjertet må jeg innrømme at Skoda Superb er masse bil for pengene. Det virker som folket mener V70 uten motor også er masse bil for pengene. Aldri i verden om jeg ville hatt en slik, men men... Quote
FrodeS Posted September 29, 2010 Posted September 29, 2010 Sikkert mange nybakte foreldre som har stemt og da spiller prisen inn. Mercedesen er tross alt 200 000,- dyrere enn Skodaen. Folk med unger tenker kanskje bare på hvor mye plass de kan få for pengene. Og med hånden på hjertet må jeg innrømme at Skoda Superb er masse bil for pengene. Jeg er ikke uenig i det. Selvsagt spiller prisen inn, men her spør de jo faktisk etter beste stasjonsvogn, ikke billigste Quote
Martin B. Posted September 29, 2010 Posted September 29, 2010 Jeg var å prøvekjørte en Volvo V70 Drive med samme motor som i denne testen. Under 2000 rpm skjer det absolutt ingen ting, etter det drar den faktisk ganske greit. En bil som er VELDIG avhengig av turboen sin etter min mening. Men god bil å kjøre. Quote
Kim Ingebretsen Posted September 29, 2010 Posted September 29, 2010 Virker som om VG har gått veldig etter pris Spesielt når de skriver at E-klassen er størst og best også plasserer den på 6. plass Quote
Recommended Posts