Kim Ingebretsen Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 Jeg fikk feil på EU på rustene bremserør foran på venstre side og det røret som går forfra og bakover. Skulle bytte de i dag og det bremserøret foran var nesten ikke noe problem i det hele tatt ! Men når jeg skulle begynne på det andre røret så fant jeg ut at dette var montert over bensintanken. Og får å få ut bensin tanken så må jo drivaksel og eksosrør ut, så det er altfor tungvindt. Fikk skrudd bremserøret at helt bakerst og kutta det rett foran tanken og prøvde å lirke det ut derfra men det var altfor vanskelig. Fikk kappet det rett bak tanken og dratt det ut etterhvert. Men da var jeg bare halvveis ! Måtte jo få inn det nye igjen også. Fikk jo etterhvert lurt dette over bensintanken min og dratt det bakover. Dette har vært et utrolig slit og tatt alt for lang tid egentlig Har fått byttet bremserør da, og tenkte bare jeg skulle dele denne opplevelsen med dere Quote
Recommended Posts