Fredrik B Posted September 27, 2010 Posted September 27, 2010 Hva er den knappen mellom bryterne til vinduene bak til? Noen som har sett den før? Quote
Sven Håkon Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 Selve knappen ser jo original ut (soltak-bryter), men plasseringen er uoriginal.. Quote
Kim Ingebretsen Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 Ser ut som bryter til soltak ja. Quote
Lorns Stavrum Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 Bryter for utkobling av el-vindu bak, (barnesikring) kan kun betjenes framme, på min bil slukker lyset i bryterene bak når jeg flytter på denne bryteren Quote
Kim Ingebretsen Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 Bryter for utkobling av el-vindu bak, (barnesikring) kan kun betjenes framme, på min bil slukker lyset i bryterene bak når jeg flytter på denne bryteren Å ja ! Aldri sett før, men var stilig Quote
Fredrik B Posted September 28, 2010 Author Posted September 28, 2010 Bryter for utkobling av el-vindu bak, (barnesikring) kan kun betjenes framme, på min bil slukker lyset i bryterene bak når jeg flytter på denne bryteren Det er jo den lille knappen imellom fram og bak bryterne. Lurte mer på den store bryteren rett bak girspaken mellom bakrutebryterne Quote
Tor Olav Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 eg ser for meg noen som har vært i det kreative hjørnet og flyttet knappen til takluka! enkelt og greit Quote
Lorns Stavrum Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 Sorry la ikke merke til den STORE, har du soltak bryter i tak-konsollen? Quote
Kim Ingebretsen Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 Tror vel ikke det er hans, siden han lurer på hva knappen er til Quote
Lorns Stavrum Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 Kan det være fra en cab? vet ikke hvor bryteren for betjening av el-cab bruker å sitte Quote
Fredrik B Posted September 28, 2010 Author Posted September 28, 2010 Tror vel ikke det er hans, siden han lurer på hva knappen er til Er ikke min nei. Kan det være fra en cab? vet ikke hvor bryteren for betjening av el-cab bruker å sitte Kan jo være det ja... Men tror ikke det, mener å huske at den satt en annen plass Quote
Tor Håkon Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 Kan det være fra en cab? vet ikke hvor bryteren for betjening av el-cab bruker å sitte Kan jo være det ja... Men tror ikke det, mener å huske at den satt en annen plass el-cab er vel en kvadratisk bryter sitter bak speiljusteringa (altså mellom bryterne til bakvindu, men ikke avlang som den på bildet) Se på noen av Cab-ene på Finn så ser du den, og den ser ikke sånn ut. . . Quote
Fredrik B Posted September 28, 2010 Author Posted September 28, 2010 Kan det være fra en cab? vet ikke hvor bryteren for betjening av el-cab bruker å sitte Kan jo være det ja... Men tror ikke det, mener å huske at den satt en annen plass el-cab er vel en kvadratisk bryter sitter bak speiljusteringa (altså mellom bryterne til bakvindu, men ikke avlang som den på bildet) Se på noen av Cab-ene på Finn så ser du den, og den ser ikke sånn ut. . . Stemmer nokk det ja.. Uansett så kom jeg nå på at dette her var inne i en S124 Quote
HolgersEN Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 Lurer på hva alle knappan på setenne er til jeg da... Må jo være rakettforsker for og finne ut hva alt er til Quote
Alexander Posted September 29, 2010 Posted September 29, 2010 Legg merke til Luis Vuitton mønsteret i sjaltegata. Snasent Quote
FrodeS Posted September 29, 2010 Posted September 29, 2010 Gi nå beng i knappen, hva koster det å få sydd opp midtkonsollen sånn?? Quote
SigurdB Posted September 29, 2010 Posted September 29, 2010 Kanskje knappen er til åpning av bagasjelokket? et bilde til av samme interiøret: merker det er stusselig med svart stoff når en ser slike bilder. Quote
Alexander Posted September 29, 2010 Posted September 29, 2010 Blir i overkant mye dobbeltsømmer for meg det bildet fra dashbordet. Quote
Fredrik B Posted September 29, 2010 Author Posted September 29, 2010 Lurer på hva alle knappan på setenne er til jeg da... Må jo være rakettforsker for og finne ut hva alt er til Alle knappene er vell el-justering av setet i alle himmeretninger og varme osv.. AMG sete dette Quote
Kim Ingebretsen Posted September 29, 2010 Posted September 29, 2010 Lurer på hva alle knappan på setenne er til jeg da... Må jo være rakettforsker for og finne ut hva alt er til Alle knappene er vell el-justering av setet i alle himmeretninger og varme osv.. AMG sete dette Ikke noe massasje ? Quote
Fredrik B Posted September 29, 2010 Author Posted September 29, 2010 Lurer på hva alle knappan på setenne er til jeg da... Må jo være rakettforsker for og finne ut hva alt er til Alle knappene er vell el-justering av setet i alle himmeretninger og varme osv.. AMG sete dette Ikke noe massasje ? osv Quote
Alexander Posted September 29, 2010 Posted September 29, 2010 Alle knappene er vell el-justering av setet i alle himmeretninger og varme osv.. AMG sete dette Næh. Er vel et AMG montert Recaro sete tenker jeg Quote
Fredrik B Posted September 29, 2010 Author Posted September 29, 2010 Alle knappene er vell el-justering av setet i alle himmeretninger og varme osv.. AMG sete dette Næh. Er vel et AMG montert Recaro sete tenker jeg Det er vell samma ulla det da.. AMG som har montert det sikkert Quote
Kim Ingebretsen Posted September 29, 2010 Posted September 29, 2010 Gi nå beng i knappen, hva koster det å få sydd opp midtkonsollen sånn?? Charlie har vel sydd midtkonsoll +++ i W116 bilen hans ! Vet ikke hvor mye han betalte da Quote
Alexander Posted September 29, 2010 Posted September 29, 2010 Legg merke til Luis Vuitton mønsteret i sjaltegata. Snasent Blir liksom litt mandig da? Quote
Recommended Posts