Guest Ove.L Posted September 27, 2010 Posted September 27, 2010 Hei.. Lurer på delenummeret på reima til denne motoren. Jeg handla en 6PK2445 men den var visst for kort. Grunnen til at jeg ikke vet delenummeret er at teksten på reima ikke er mulig å lese. Dette er en m104 med smog pumpe btw. mvh Ove.L Quote
Hauk Posted September 27, 2010 Posted September 27, 2010 Vet ikke delenummeret, men hvis du har dynamo, luftinnsp.pumpe , servo, vifte og airconditionkompressor, så er det den lengste reima du skal ha, dvs. ca. 2,5 meter. Det tror jeg faktisk er den reima du har kjøpt, for den er 2445mm lang. Er du sikker på at du har løsnet strammeren nok slik at du får bendt den tilbake? Quote
Guest Ove.l Posted October 13, 2010 Posted October 13, 2010 Hei. Japp som du sier, så var ikke strammeren løsnet nokk.. Trodde ikke lengda skulle vere så mye forskjell på etter bytting av begge reim rullene og reim.. Litt flaut å si det men.. hehe takker så mye.. =) Quote
RuneT Posted October 13, 2010 Posted October 13, 2010 Denne strammeren..... Det virker som den ikke reagerer noe hverken hit eller dit når jeg skrur på den. Pleier disse å svikte? Skulle stramma reima mi bittelitt... Har også M104.980. Quote
Frode Posted October 13, 2010 Posted October 13, 2010 Det er fjær belastning inni, så du må skru litt før ting skjer..... men du har vel løsna Uhmbracoen forkant før du begynte å skru.? Mener å huske at strammeren pleier å "henge" endel på denne, så den må løsnes noe.... deretter skal den trekkes til med 100nm hvis jeg ikke husker helt feil etter at reima er ok.... Quote
Recommended Posts