Guest Johan Stub Posted September 19, 2005 Posted September 19, 2005 Anbefaler alle å ta en titt på Google Earth. Her er det mulig for alle å reise på tur (selv uten bil) og det er til og med ganske detaljert. Selv har jeg vært i Stuttgart i kveld. Quote
Guest GammelGul Posted September 19, 2005 Posted September 19, 2005 Ja dette er et meget bra program. I større byer er det meget detaljert. Kan nesten se folk gå ombord i kielferga på Hjortneskaia. Quote
Guest Johan Stub Posted September 19, 2005 Posted September 19, 2005 Innimellom er det nesten skremende, men veldig spennende. Og har du i utgangspunktet bare en liten interesse for geografi er det lett å bruke myyyye tid. Quote
Guest AMG_BRABUS_CARLSSON Posted September 20, 2005 Posted September 20, 2005 Hva slags greier er dette, kan MAN VIRKELIG se folk gå og biler kjøre via programmet.Er det sånn satlelitt greier eller. Quote
Alexander Posted September 20, 2005 Posted September 20, 2005 Hva slags greier er dette' date=' kan MAN VIRKELIG se folk gå og biler kjøre via programmet.Er det sånn satlelitt greier eller.[/quote'] Ja, det er satelitt bilder, men du kan ikke se folk og biler kjøre rundt. Bildene av Oslo ser ut som de er rundt et halvt år gamle. I hvertfall de som er av Thorvald Meyers gate 7-11. Quote
Guest Johan Stub Posted September 20, 2005 Posted September 20, 2005 Ja, man kan til og med se katter i hagen realtime. Det er noe amerikanske spiongreier... Neida, det du ser er bilder tatt med noen år gammel spionteknologi. Det vil si at du ikke ser noe særlig mindre ting enn biler. Og så varierer oppløsningen fra sted til sted på jorden. Quote
Guest AMG_BRABUS_CARLSSON Posted September 20, 2005 Posted September 20, 2005 Ja dette er et meget bra program. I større byer er det meget detaljert. Kan nesten se folk gå ombord i kielferga på Hjortneskaia. Blæææææææ Quote
Guest Johan Stub Posted September 20, 2005 Posted September 20, 2005 Ja dette er et meget bra program. I større byer er det meget detaljert. Kan nesten se folk gå ombord i kielferga på Hjortneskaia. Sjekk all trafikken som går opp fra kaia og gjennom festningen. Skulle nesten tro det skjedde noe der... Quote
Guest AMG_BRABUS_CARLSSON Posted September 20, 2005 Posted September 20, 2005 jeg zooma på drosjeholdeplassen ved anker hotell i oslo , og der så jeg en w211 e55 amg i drosjekøen Quote
FrodeS Posted September 20, 2005 Posted September 20, 2005 Sjekk også moon.google.com zoom helt inn. Quote
Guest Johan Stub Posted September 20, 2005 Posted September 20, 2005 Sjelden bra humor til å være amerikansk. Skulle nesten tro det var briter som stod bak... Quote
Guest Eivind Soltvedt Posted September 24, 2005 Posted September 24, 2005 var dårlige bilder av kongsvinger, men ground zero er krystallklare Quote
Guest Johan Stub Posted September 24, 2005 Posted September 24, 2005 var dårlige bilder av kongsvinger' date=' men ground zero er krystallklare[/quote']Man prioriterer vel. Ser til min store fortvilelse at deler av Bærum også er uklart. Quote
Recommended Posts