ole i Posted September 26, 2010 Posted September 26, 2010 i dag når jeg skulle låse bilen min så fløy låsepinnen på høre frem dør opp og ned som en jojo dette er på w211en min er det noen som har vært borti dette før som kan gi meg en hjelpende hånd??? Quote
Jørn Posted September 27, 2010 Posted September 27, 2010 Dessverre ett kjent problem på 211. Som regel så må låsekassa i døra byttes. Slitasje som gir denne feilen etterhvert. Slå av automatisk låsing av dører ved kjøring, så sparer du litt slitasje. Ligger en en post på DIY ang bytte av denne låsekassa. Tror det var Trond Erik som byttet på sin. Quote
ole i Posted September 27, 2010 Author Posted September 27, 2010 takk jørn jeg har hatt flere 211 og deaktiverer altid autolås funksjonen med en gang om den er aktivert når jeg får bilen,men tipset om diy var ikke dum og det var trond erik som hadde bytta på sin,men når jeg leste den så skjønnte jeg at det der får gutta på gol som kan det ta seg av. Quote
Recommended Posts