S.Stolp Posted September 26, 2010 Posted September 26, 2010 Er det noen som kan hjelpe meg med prisvurdering paa en 300ce? 91mod, sort, litt rust, sort skinn innvendig, alt utstyr, rimelig grei teknisk stand. Hva ville man gitt for en saann bil? Quote
Jøran89 Posted September 26, 2010 Posted September 26, 2010 Tror det er litt enklere vist vi får noen bilder å titte på. Alt utstyr? Quote
S.Stolp Posted September 26, 2010 Author Posted September 26, 2010 Bilder har jeg ikke naa, men kan se hva jeg faar gjort med det. Var egentlig en mod. som skulle til USA, men ble i Tyskland. Tror alt utstyr er der. Kommer hvertfall ikke paa noe som mangler. Alt utstyr er i orden. Har gaatt 270.000km. Er paakostet 150.000 kr de siste 6 aarene. Quote
Fredrik B Posted September 26, 2010 Posted September 26, 2010 Bilder har jeg ikke naa, men kan se hva jeg faar gjort med det. Var egentlig en mod. som skulle til USA, men ble i Tyskland. Tror alt utstyr er der. Kommer hvertfall ikke paa noe som mangler. Alt utstyr er i orden. Har gaatt 270.000km. Er paakostet 150.000 kr de siste 6 aarene. Hva menes egentlig med ALT utstyr? Er det kjølebag i bagasjerom, cd veksler, el-justerbar rattstamme osv? Eller menes det da el-vindu, el-seter med memory og skinn? Quote
S.Stolp Posted September 26, 2010 Author Posted September 26, 2010 Det er cd-veksler til 10 stk. cder, luftstyrt foerersete, takluke, automat, cruisecontroll, aircon, telefon, diff. sperre, justerbare frontlykter, motor er 24v., sentrallaas, nedsenkbare nakkestoetter bak, oppvarming i seter forran som jeg kommer paa. Quote
S.Stolp Posted September 26, 2010 Author Posted September 26, 2010 Hvor mye ca. koster det for hellakkering naa om dagen tror dere? Quote
Tor Olav Posted September 26, 2010 Posted September 26, 2010 kommer heilt ann på om det er mykje forarbeid, lakk er stort forskjell på pris, arb. osv... blir fort ganske så dyrt. men att det kan gå for ein 15/20 tusen gjer det nok Quote
Thomas Madsen Posted September 26, 2010 Posted September 26, 2010 kommer heilt ann på om det er mykje forarbeid, lakk er stort forskjell på pris, arb. osv... blir fort ganske så dyrt. men att det kan gå for ein 15/20 tusen gjer det nok panser 5, dører er vel rundt 3 pr stk, tak 5 så blir nok fort 20 ja... På stv min så ble vel panser priset til 5, tak 12 dører 3 pr stk osv... Dette er jo BOS priser, men 5 for panser er omtrent standard.... Quote
Fredrik B Posted September 26, 2010 Posted September 26, 2010 Det er cd-veksler til 10 stk. cder, luftstyrt foerersete, takluke, automat, cruisecontroll, aircon, telefon, diff. sperre, justerbare frontlykter, motor er 24v., sentrallaas, nedsenkbare nakkestoetter bak, oppvarming i seter forran som jeg kommer paa. Var litt utenom det vanlige der ja.. Morro å høre om godt utstyrte 124er Quote
Arne Henriksen Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 Det er cd-veksler til 10 stk. cder, luftstyrt foerersete, takluke, automat, cruisecontroll, aircon, telefon, diff. sperre, justerbare frontlykter, motor er 24v., sentrallaas, nedsenkbare nakkestoetter bak, oppvarming i seter forran som jeg kommer paa. Var litt utenom det vanlige der ja.. Morro å høre om godt utstyrte 124er Hva var utenom det vanlige i den lista der? cd-veksleren og telefonen? Resten er jo tildels standardutstyr på en slik bil...? Quote
Fredrik B Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 Det er cd-veksler til 10 stk. cder, luftstyrt foerersete, takluke, automat, cruisecontroll, aircon, telefon, diff. sperre, justerbare frontlykter, motor er 24v., sentrallaas, nedsenkbare nakkestoetter bak, oppvarming i seter forran som jeg kommer paa. Var litt utenom det vanlige der ja.. Morro å høre om godt utstyrte 124er Hva var utenom det vanlige i den lista der? cd-veksleren og telefonen? Resten er jo tildels standardutstyr på en slik bil...? Fikk ikke med meg at det var en 300-24 Tenkte på en vanlig 300 Quote
Recommended Posts