_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 26, 2010 Posted September 26, 2010 Jeg har opplevd å ha fått noen nye 212 i bakspeilet ettervert, å for meg, så kan det se ut som om grøftelysa vibrerer noe helt vannvittig. Er disse dårlig montert? Fler som har sett dette? Eller er det ren illusjon i speilet? Quote
HolgersEN Posted September 26, 2010 Posted September 26, 2010 Går et helt hav med 212`er her i byen, men har aldri merket at markeringslysa vibrerer Quote
Pål-Andre Knutsen Posted September 26, 2010 Posted September 26, 2010 Kan det være speilet ditt som vibrerer, Syver...? Quote
Aussie Posted September 26, 2010 Posted September 26, 2010 Går et helt hav med 212`er her i byen, men har aldri merket at markeringslysa vibrerer Det er så mye bedre veier på vestlandet, det er sikkert grunnen. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 27, 2010 Author Posted September 27, 2010 Ja, det kan tenkes veiene er bedre hos dere Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 27, 2010 Author Posted September 27, 2010 Tipper en 212 skjelver litt når den ser en fin 123 Quote
TEH Posted September 27, 2010 Posted September 27, 2010 Tipper en 212 skjelver litt når den ser en fin 123 Det er ikke omvendt da? At 123 skjelver litt i øra når den ser en fin 212 Quote
Fredrik D. Posted September 27, 2010 Posted September 27, 2010 Jeg har opplevd å ha fått noen nye 212 i bakspeilet ettervert, å for meg, så kan det se ut som om grøftelysa vibrerer noe helt vannvittig. Er disse dårlig montert? Fler som har sett dette? Eller er det ren illusjon i speilet? Jeg har lagt merke til akkurat det samme, det er kun grøftelysene som virberer. Hadde lyst til å lage en tråd om det men tenke det var litt "teit" å spørre om... hehe. Men det er det tydeligvis ikke. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 27, 2010 Author Posted September 27, 2010 Jeg har lagt merke til akkurat det samme, det er kun grøftelysene som virberer. Hadde lyst til å lage en tråd om det men tenke det var litt "teit" å spørre om... hehe. Men det er det tydeligvis ikke. Det var godt å høre det var flere som har lakt merke til det samme Det virker rett og slett som om dem ikke er skrudd helt fast. Quote
Fredrik D. Posted September 27, 2010 Posted September 27, 2010 De sitter nok fast for de vibrerer på alle 212 jeg har sett, det må være et eller annet med LED lyset som tuller med speilet, når jeg tenker over det så er det kun speilet inne i bilen ikke de utenfor . Nå har bilen min auto blendbart speil, kanskje det er noe i det som gjøre det? Vet ikke helt hvordan disse speilene virker... Quote
Sven Håkon Posted September 27, 2010 Posted September 27, 2010 Kjører man foran biler med xenonlys så føles det ofte på samme måte. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 27, 2010 Author Posted September 27, 2010 Ren illusjon med andre ord.. Skal for å være helt sikker sjekke om disse sitter helt fast, bare sånn for å ha gjort det Quote
Fredrik D. Posted September 27, 2010 Posted September 27, 2010 Ren illusjon med andre ord.. Skal for å være helt sikker sjekke om disse sitter helt fast, bare sånn for å ha gjort det hehe Morfar har en 212, så på onsdag skal jeg få han til å sette bilen sin bak min bil og se hva som skjer da kan jeg også sjekke om de sitter ordentlig fast Quote
Hallgeir Helland Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 Er det LED lysene som "vibrerer"? LED lysene har jo ikke kontinuerlig lys, men blinker egentlig veldig fort. Vanligvis for fort til at øyet oppfatter det, men det avhenger jo litt av lysforhold og øyet som ser. Blinkingen er ikke så ille på Mercedes LED lampene, den er helt vanvittig på Volvo V70.... Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 28, 2010 Author Posted September 28, 2010 Er det LED lysene som "vibrerer"? LED lysene har jo ikke kontinuerlig lys, men blinker egentlig veldig fort. Vanligvis for fort til at øyet oppfatter det, men det avhenger jo litt av lysforhold og øyet som ser. Blinkingen er ikke så ille på Mercedes LED lampene, den er helt vanvittig på Volvo V70.... Nei, det er ingen blinking. Jeg har opplevd når jeg ser i baksepeilet at disse vibrerer opp/ned i forhold til hovedlyktene/bilen. Nå som høsten er her, ser man slikt bedre. Nå som flere er oppmerksom på det, så kan det jo være moro om flere opplever det samme i bakspeilet Quote
Fredrik B Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 Er det LED lysene som "vibrerer"? LED lysene har jo ikke kontinuerlig lys, men blinker egentlig veldig fort. Vanligvis for fort til at øyet oppfatter det, men det avhenger jo litt av lysforhold og øyet som ser. Blinkingen er ikke så ille på Mercedes LED lampene, den er helt vanvittig på Volvo V70.... Nei, det er ingen blinking. Jeg har opplevd når jeg ser i baksepeilet at disse vibrerer opp/ned i forhold til hovedlyktene/bilen. Nå som høsten er her, ser man slikt bedre. Nå som flere er oppmerksom på det, så kan det jo være moro om flere opplever det samme i bakspeilet Har ikke lagt merke til det før, men nå vil jeg vell irritere meg grenseløst over det hver gang jeg får en W212 bak meg TYPISK Quote
Recommended Posts