Guest kodvaag Posted September 19, 2005 Posted September 19, 2005 ... og hente en campingbil, og en eller annen personbil, enten en bedre en til familien eller en for å selge. Men, hva skal jeg kjøpe med av slitedeler til vår trofaste 200E? Som dere vet så koster originaldeler ca en tredjedel av hva de koster hos BOS. Nå har den snart gått 185000km. Tennplugger RotorFordelerlokk Oljefilter Automatoljefilter & pakning Vindusvisker Flaske med skinnbehandling til interiøret Oljefilter til servoen har jeg liggende... Alt av bremser er som nytt enda... (Originalbremser bak, alt foran var nytt på 125000km) Pluggledningene byttet jeg for et år siden, da de fyllte 15 år ble de kassert... Hjelp meg å komplettere listen! Quote
Guest Johan Stub Posted September 19, 2005 Posted September 19, 2005 Ta med øl og vin når du paserer Flensburg. Det er slitedeler som ikke varer særlig lenge. Quote
Guest syljua Posted October 2, 2005 Posted October 2, 2005 Hei, Nå vet jeg at du allerede er hjemme igjen, men jeg skal ogsåtil Kiel/Flensburg til helgen for å hente felger jeg har kjøptpå ebay. Hvor i Flensburg kjøper man billigst øl/vin?Hvor kjøper jeg slitedeler til min S320 W140? Klaus & Co?Og hva er det lurt å ha på "lager" til en M104 med 92000km på telleren? mvh,syljua Quote
Guest Geggi Posted October 2, 2005 Posted October 2, 2005 Billig øl/vin får du på Citti både i Flensburg og Kiel. Quote
Guest Johan Stub Posted October 2, 2005 Posted October 2, 2005 Hvor i Flensburg kjøper man billigst øl/vin?Her! Masse slitedeler her. Sjekk også tilbudene deres. De holder til rett nord for Flensburg 100 meter fra grensen. Quote
Guest Eivind Soltvedt Posted October 3, 2005 Posted October 3, 2005 Og hva er det lurt å ha på "lager" til en M104 med 92000km på telleren? mvh' date='syljua[/quote'] Toppakning? Quote
Recommended Posts