Jump to content

støtdempere.....

Recommended Posts

Guest kjomis...
Posted

Ja ja man lærer så lenge man lever....kjøpte meg nye dempere til min w-210 i finland..pris 1900,- 4-stykk. :tonqe: skifter i en fei å dem banker som FANNNN da eg kjøret..... Tok meg en skjekkerunde med finnland...demperne er til ikke avangart/sportunderstell....å eg kjører en CLASSIK!!! å burde stemme....men nei dem gjorde ikke de???? viser seg at eg har rette dempere men feil bil??????......TAXI mod??? å dem har forsterka fjærer :banghead: :banghead:.. så da vet dere de, dere som kjører TAXImod....kunn orginal som passer..

Posted

Dæven dokker må ha de inn med spiseskje hehe....vis du har en TAXI modell MB så passer ikke di orginale demperne, i mitt tilfelle eg har en classikw-210 å di demperne passer ikke til min da må du ha spesiel til den mod'n TAXImod.....TAXI noir..skjekk de opp mot MB-verksted ditt, finner de når dem slår inn REG-NR

Posted

Dæven dokker må ha de inn med spiseskje hehe....vis du har en TAXI modell MB så passer ikke di orginale demperne, i mitt tilfelle eg har en classikw-210 å di demperne passer ikke til min da må du ha spesiel til den mod'n TAXImod.....TAXI noir..skjekk de opp mot MB-verksted ditt, finner de når dem slår inn REG-NR

Dæven, dere må ha det inn med teskje he he. Hvis du har en Taxi-modell, så passer ikke de originale demperne. Jeg har en W210 Classic, og de vanlige demperne passer ikke til min. Jeg må ha den spesielle modifikasjonen "Taxi-mod". @Taxi Noir; sjekk demperne opp mot verkstedet ditt. De finner riktige dempere når de slår inn reg. nr.

Det første innlegget ditt må du nesten skrive en gang til, og på en annen måte. Jeg detter av lasset når du drar inn Avantgarde understell, at du har fått riktige dempere men til feil bil.

Posted

Dæven, dere må ha det inn med teskje he he. Hvis du har en Taxi-modell, så passer ikke de originale demperne. Jeg har en W210 Classic, og de vanlige demperne passer ikke til min. Jeg må ha den spesielle modifikasjonen "Taxi-mod". @Taxi Noir; sjekk demperne opp mot verkstedet ditt. De finner riktige dempere når de slår inn reg. nr.

Det første innlegget ditt må du nesten skrive en gang til, og på en annen måte. Jeg detter av lasset når du drar inn Avantgarde understell, at du har fått riktige dempere men til feil bil.

Utrolig hva litt komma- og punktumbruk utretter :lol: Takker for "oversettelsen" ØHN :lol:
Posted

Taxi noir...ser du har en avantgarde...vet ikke om w-211 har de samme,men ser 2010 har en Taxi mod..med blant annet opplegg før taksometer å skriver å tlf++ sjekk med BOS....men mine nye-dempere passer alle classik/elegance sivile mod...ikke Taxi modell dem er ca.3cm lengere :(